חילופי נשיאות במועדון רוטרי רמלה

חילופי נשיאות במועדון רוטרי רמלה

בטקס רב משתתפים, עם כיבוד עשיר ובהשתתפות ראש העיר, מיכאל וידל , נגיד רוטרי ישראל – בשיר נוסיר ורעיתו לרנדא, מנהל אגף הרווחה – אייל קהלני, מנהלת אשכול הפיס – דהן סיגלית, רוטריונים ונשיאים ממועדוני האשכול, בני משפחה וחברים. העבירה נשיאת המועדון שוש אלימלך את שרביט ניהול המועדון לנ.ל יסקוב זינה.

בשלב הברכות, שלאחר הטקס הרוטריוני, שיבח ראש העיר את חברי המועדון ואת תרומתם הגדולה לעיר, לתושביה ולילדייה, וידל הודה לנשיאה היוצאת שוש אלימלך על שנת נשיאות עשירה באירועים ואיחל הצלחה לנשיאה הנכנסת יסקוב זינה. נגיד רוטרי ישראל, סיפר על הנושאים, המטרות והיעדים של שנת הרוטרי 2024-2023  והעלה על נס את הפעילות העניפה של חברי רוטרי רמלה למען הקהילה בכלל ובתחום הבינלאומי בפרט.

הנשיאה היוצאת הרחיבה על הפעילות לאורך השנה, הודתה לבעלי התפקידים בשנת נשיאותה, העניקה תעודות הוקרה לחברים, הודתה להנהלת העיר, לצוות אשכול הפיס על הבית החם  ולתורמים נילי אלי למון ומר רינגל ואיחלה הצלחה לנשיאה הנכנסת יסקוב זינה. 

עוד טרם העברת התפקיד הוענקה סיכת רוטריונית לחברה החדשה יגודאב סבטלה, ואות פול האריס לנ.ל שאול כהן , מאשתו רחל על 50 שנות נישואין. נשיאת המועדון לשנת 2024-2023 ,יסקוב זינה הציגה את עיקרי הפעילות לשנת נשיאותה, את בעלי התפקידים, הודתה לנשיאה היוצאת, איחלה לה הצלחה בתפקידה החדש עוזרת הנגיד לאשכול השפלה וירושלים והצלחה לכול בעלי התפקידים בשנת נשיאותה.

את הטקס הנחה במקצועיות נ.ל שמעון גונן. על קטעי השירה והנגינה, חברי להקת בלגנצ’יק בניהולה של בלה פולטוב וצוות להקת רמנוער בניהולו של אבי ברנס.

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן