חיים מסינג התלונן במשטרה על איומים

מ”מ ראש עיריית יבנה, המתמודד על ראשות העיר, חיים מסינג, הגיש תלונה במשטרת יבנה בגין איומים הנשמעים כלפיו בהזדמנויות שונות, וההולכים ומחמירים ככל שמתקרבים ליום הבחירות שיחול ביום שלישי הקרוב, 15 בחודש.

זאת, לדבריו, בנוסף להכפשות והשמצות הגובלות בלשון הרע ובהוצאת דיבה אשר החלו להיות מופצות בימים האחרונים.

כך ציין בהודעה לתושבים:

“תושבות ותושבים יקרים,

התשובה לבריונות – לעצור אותה בהצבעות ב-15.11.

עצוב, עצוב מאד שהגענו לשלב הזה, אבל לא מפתיע.

אני יוצא מתחנת המשטרה בה הגשתי תלונה על איומים ולשון הרע, בנוסף לתביעת דיבה שאני מגיש, כנגד מהלך מבושל, עברייני ומכוער- המוכיח שליריבים שלי אין אלוקים ואין להם מוסר.

בשבעת ימי האבל על צביקה ז״ל גורם כלשהו זייף הודעות סמס מטעם העירייה כדי לפגוע בי. עבירה פלילית מובהקת שמטופלת על-ידי המשטרה.

במהלך מערכת הבחירות רבים מכם שתומכים בי קיבלתם טלפונים אנונימיים שאיימו עליכם שלא לארח אותי בחוגי בית ושלא לתמוך בי בפומבי אחרת יפגעו בכם כך או אחרת. ומה שקורה ברשתות החברתיות – כולכם רואים, וזה לא פחות ממסוכן.

בסוף מערכת הבחירות, מפיצים פעילים של יריבי סרטון מתואם שהוקלט על-ידי מספר מצלמות ״ממש במקרה״ בחוג בית של יריב, ובה מעלילים עליי עלילות ושקרים, תוך ניצול בלתי-ייאמן של אישה שאיבדה את עבודתה ומפאת צנעת הפרט לא ארחיב. לי כן יש ערכים.

אני משרת ציבור קרוב ל-40 שנים, מעולם לא דבק בי רבב, ומאות עובדות ועובדים, חיילות וחיילים שלי שכותבים כאן מעידים כאלף עדים מי אני. גם המכתב הרשמי מקק״ל המצורף כאן מראה לכם את האמת.

הסיפור כאן הוא לא אני, אלא יבנה. תחת מס שפתיים של ״קמפיין נקי״ ו״מועמד ערכי״ מתנהל כאן מסע של איומים, הטחות רפש, מעשים פליליים והתדרדרות לשפל שהעיר הזו לא מכירה.

ואני שואל אתכם – האם אלה האנשים, האם אלו השיטות, שצריכים לקבל את המפתחות של העיר שלנו?

נגמרו הימים של אחד בפה ואחד בפייסבוק.ֶ למועמדים נגדי אני אומר: אם אתם לא מתנערים מהשיטות האלו ומכל מי שמבצע אותן – אתם חלק מזה.

ואולי אתם בכלל מובילים את זה?

צריך לעצור את הטירוף הזה ולא לתת לדפוס העברייני הקיצוני הזה מקום, זה צריך להדאיג כל אדם שאכפת לו מהאמת, וכל אדם שדואג לעיר שלנו.

אסור לתת לבריונות לנהל את העיר. הרוחות הרעות האלה לא ישלטו פה.

אני סומך על המשטרה שתעשה את עבודתה, איש לא יינקה פה.

אמשיך לפעול למען העיר כפי שעשיתי עד היום, כשהאמת לנגד עיניי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן