חיילת צה״ל מתנדבת מד”א, סמל ירין פלד ז”ל, נפלה במלחמת “חרבות ברזל”

מנכ”ל מד”א: “ירין תרמה רבות לתחנת אופקים ולמגן דוד אדום, עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום כואבים את לכתה”

מגן דוד אדום מרכין את ראשו לזכר סמל ירין פלד ז”ל, חיילת צה״ל מתנדבת במד”א -תחנת אופקים שנפלה במלחמת “חרבות ברזל”, בת 20 בנופלה.

ירין ז”ל, מקיבוץ בארי, החלה את דרכה במד”א ב-2018, היא עשתה מספר קורסים וגם הובילה קורסים בתחנה. לאחר מכן- יצאה לקורס חובשים והפכה לחובשת במד”א.

עידן קישינבסקי, חובש במד״א ובן זוגה של ירין ז״ל מספר: ״היינו ביחד 5 שנים. היא תמיד הייתה שם בכל רגע, לא משנה מה השעה – היא תגיע, היא הייתה אוזן קשבת, לא היה אחד שלא אהב אותה בתחנה. היא תמיד רצתה לעשות כמה שיותר משמרות גם כשלא היה לה זמן, היא הייתה מושלמת, אין לי מילה אחרת לתאר אותה״.

אחראית המתנדבים וחברתה של ירין, לינוי ויצמן: ״גם כשירין התגייסה היא לא עזבה את התחנה, והמשיכה לעשות משמרות. היא רצתה להיות פראמדיקית ואחות, התחילה לעשות פסיכומטרי כדי להגשים את החלום שלה – להציל חיים. היא הייתה חובשת בצבא, הייתה אמורה להשתחרר. היא הייתה מאוד חשובה לי, תמיד הראשונה לעזור לא משנה מה קרה ומה היה סביבה, תמיד הייתה שם בשביל כולם כאוזן קשבת. היא הייתה מדריכה בתחנה פה בתחנה, הכשירה דורות קדימה. היא הייתה דמות להערכה ולהערצה”.

מנכל מד”א, אלי בין, ספד לירין פלד ז”ל: “ירין ז״ל הייתה מתנדבת פעילה שרצתה להמשיך ולתרום למד”א גם לאחר שירותה הצבאי, חסרונה יורגש. מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה ומחבק אותם. יהי זכרה ברוך”.

יהי זכרה ברוך

צילום: מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן