חוויה קייצית ייחודית במלון אמריקן קולוני בירושלים

מלון קולוני ירושלים התחדש: מחצית מהחדרים במלון עברו שיפוץ , בר הקיץ נפתח עם תפריט חדש,  מבחר חדרי טיפולים חדשים כולל טיפולי קוסמטיקה

מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות’מאנית שנבנה ב1860 כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים.

 

בחודשים האחרונים עבר המלון שיפוץ מקיף שכלל את כל ארבע הקומות בבניין המרכזי. במסגרת השיפוץ שודרגו 41 חדרים, כולל חדרי האמבטיה ןלחלק מהחדרים נוספו מרפסות. האווירה במלון ייחודית ומעניקה טעם של חו”ל.

נציין כי המלון הינו חלק מהארגון היוקרתי SLH המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.

במלון 85 חדרים הנחלקים לשמונה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים, חלקם ובעלי תקרות גבוהות ובחלקם מצויה תקרת עץ צבעונית או קשתות אוריינטליות.

עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ’רצ’יל, ריצארד גיר, בוב דילן, ג’ורג’יו ארמני טוני בלייר ולהקת קולדפליי.

פינות החמד של המלון מתחלקות לשניים: השטחים המקורים, כמו הלובי והאזורים הסמוכים לו, ושלוש גינות יפהפיות הממוקמות בפטיו המרכזי ובין הבניינים במתחם. הגינה המרכזית משמשת את הסועדים בארוחת הבוקר ובארוחת תה מנחה המוגשת  אחר הצהריים, עם כריכונים ועוגיות בסגנון לונדוני. החצר, שבמרכזה מזרקה, מלאה בערוגות, עציצים, פרחים וצמחייה ירוקה. עצי התות שבה מעוצבים כגג, וכך גם בשעות החום הקיצי נעים בה. הריהוט בלובי מזמין והקירות מעוטרים ביצירות פסיפס ארמני אותנטיות.

במלון בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה ומתחם טיפולים שחוגג שנתיים. מתחם הטיפולים ממוקם במבנה ששימש בעבר כאסם וכולל מספר חדרי טיפולים נעימים להפליא, שקטים ומזמינים, וניתן לבחור מתוך תפריט של טיפולים שונים הכוללים מסאג’ים ולאחרונה ניתנים במקום גם טיפולי יופי ואף טיפולים באבנים חמות.

בנוסף, במלון קיים אולם אירועים ששימש כאולם כנסים עוד בתקופת האפנדי שבנה את המתחם. האולם יכול לארח כ-100 איש בצורת תיאטרון או 60 איש סביב שולחנות. כמו כן, ישנן במלון מסעדות וברים המציעים לסועדים (לא כשר) מגוון רחב של טעמים באווירה אינטימית ובינלאומית, ביניהם:

מסעדת ערבסק מציעה לאורחים ממיטב המטבח המקומי עם נגיעות מזרח – תיכוניות ובינלאומיות כשלצדן רשימת יינות עטורת פרסים.

מסעדת ואל (Val’s Brasserie): משקיפה אל הבריכה והממוקמת בסמוך לבר המרתף. ניתן לסעוד בה בצהריים ובחורף בערב אל מול האח וליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות.

בר הקיץ: פתוח לקהל הרחב בגינה הקסומה והמלכותית של המלון עם תפריט קייצי חדש בו ניתן למצוא  מנות מהמטבח הים-תיכוני, סלטים טריים, פיצות ופוקאצ’ות הנאפות בטאבון המקומי ונתחי בשר על הגריל, מנות צמחוניות וטבעוניות וקינוחים מתוקים ומרעננים. הבר מציע מבחר עשיר של משקאות מקומיים ומיובאים של כל מותגי האלכוהול ומבחר גדול של קוקטיילים אותם יערבבו לכם במקצועיות ואדיבות הברמנים המיומנים של המלון.

בר הקיץ פתוח מידי יום החל מהשעה 17:00 עד 23:00

החצר המרוצפת (הפטיו) המכונה גם “הקורטיארד” נמצאת במרכז המבנה הראשי, לב המלון. צל עצי התות וקרירות נתזי המזרקה המרכזית יוצרים חלק מהאווירה המכשפת של הגן ומסעדת הקורטיארד הממוקמת במרכזו.

המחירים באמריקן קולוני תחרותיים מאוד יחסית למלונות היוקרה בעיר והחניה לאורחים המתאכסנים במלון ללא תשלום.

 מלון אמריקן קולוני, רח’ לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777, להזמנות : 02-62979777  [email protected]

לא כשר.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מיקאלה בורסטואו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן