חודש הנוער ברחובות הגיע לשיאו בהופעה של אבי אבורומי

הכוכב סחף בהיכל התרבות את בני ובנות הנוער במופע מלהיב יחד עם וייבאיש. חודש הנוער שעליו הכריזה העירייה כלל גם טורניר כדורגל בשכונת קריית משה, סדנאות שוקולד ופעילויות רבות במרכזים ראש העיר מתן דיל: “יש לנו נוער מצוין ומגיע לו את הטוב ביותר”

עיריית רחובות, באמצעות אגף הילדים והנוער, הכריזה על ספטמבר כ”חודש הנוער ברחובות”, כשבמסגרת התוכנית – שילוב בין סיפורים אישיים למופעים של כוכבי נוער ברפרטואר עדכני במיוחד.

החודש התחיל במפגש עם קווין רובין, שריתק את בני הנוער עם סיפור הצלחתו על אף הקשיים שבדרך, המשיך עם סדנאות שוקולד בכל מרכזי הנוער, שבהן הוכנו פרלינים מתוקים ועשירים וגם עם טורניר כדורגל שנערך בקריית משה וסחף את כל תושבי השכונה.

אמש (רביעי) הופיעו בהיכל התרבות אבי אבורומי ו-וייבאיש, שמילאו אותו עד אפס מקום בבני ובנות נוער, שהגיעו עם אנרגיה מטורפת וזכו להופעה מקפיצה במיוחד.

איתן ברגר, יו”ר מועצת התלמידים והנוער העירונית: “גם הפעם, עיריית רחובות ואגף הילדים והנוער, בניהולו של אבי יוספי, הוכיחו שלמרות הכל, החינוך הבלתי-פורמלי נמצא מעל הכל, במיוחד בתקופה של חוסר ודאות במסגרת הפורמלית. מועצת התלמידים והנוער העירונית תמשיך לפעול ולייצג את הנוער, בשגרה ובחירום, בשותפות מלאה עם אגף הילדים והנוער ועיריית רחובות.”

מנהל אגף הילדים והנוער בעיריית רחובות, אבי יוספי: “אנחנו בעיצומו של חודש נוער מדהים, עשיר ומהנה. מחכים לכולם במרכזים שלנו בימים א’-ה’ החל מהשעה 15:30 לטובת פעילויות ומרחבים פתוחים. מבטיח לכל בני ובנות הנוער עוד הרבה פעילויות והנאות רק עבור נוער רחובות, ומייחל לימים שקטים ובשורות טובות.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אולפני רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן