יוזמה מרגשת ברחובות: בר מצווה לנער שניצל מהתופת בשדרות

ביוזמת אמיתי כהן: בר מצווה לנער שניצל מהתופת בשדרות

ב-7.10 שבת השחורה של המדינה, עזבו יאיר ישראל, אמו, אביו ואחיו את העיר שדרות ונקלטו ב”אחוזת ספא” בעיר רחובות. אביו של יאיר יצא לשירות מילואים, והוא נשאר עם אמו ואחיו והשתלב מאוחר יותר במסגרת חינוכית שנפתחה בעיר עבור ילדי שדרות. אלא שבתוך הכאב הגדול, נשארה עוד תקווה לקיום מצוות העלייה לתורה וחגיגות בר המצווה, שלהן ציפה.

סיפורו של יאיר הגיע ע”י המתנדבות באחוזת ספא, טליה פרי ושרית בן סימון לסגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, והוא נרתם למשימה לערוך את בר המצווה של יאיר ישראל, שיצא מהתופת עם משפחתו ומתארח ברחובות.

יחד איתו נרתמו מתנדבי ומתנדבות חמ”ל “כולנו משפחה אחת”, שהקים כהן בתחילת המלחמה, למטרת סיוע לחיילים ואזרחים ובניהם יקירת העיר חנה אלקיים, צוות עובדי המרכז הקהילתי חוויות שוויץ רחובות החדשה בניצוחה של מנהלת המרכז מירב אהרון והמנכ”ל גולן ביטון וצוות מעונות “צעדים” החדשה ורחובות הצעירה של הרשת.

הערב (חמישי 16.11.23) נחגגה ברוב הדר והתרגשות מסיבת בר המצווה. קודם לכן, התקיים אירוע מצומצם להנחת תפילין בבית כנסת בעיר. למסיבה הגיעו המתנדבים והמתנדבות יחד עם חברי המשפחה שהתפנו מהעיר שדרות המתארחים ברחובות. את החגיגה הזאת אף אחד לא יישכח, בתוך ימים קשים של אובדן, מלחמה ורחוק מהבית, יאיר ומשפחתו יחד עם תושבי העיר זכו לרגע של נחת ותקווה.

“אין יותר סימלי מהשם ‘יאיר ישראל’ לציון ניצחון העם היהודי, המסורת ורוח האחדות באירוע כזה”, אמר סגן ראש העיר אמיתי כהן, “זכיתי להיות חלק ממעמד משמעותי בחייו של יאיר וחלק מהתארגנות מדהימה של אנשים טובים, שביחד יוצרים חוסן וכוח לאומי”.

באירוע הפתיע מ”מ ראש העיר זהר בלום מחזיק תיק החינוך והוקרן סרטון ברכות של שחקני בית”ר ירושלים שאותם הוא אוהד ואשר הופק עבורו לרגל המעמד המרגש, לצד ארוחה בבישול צוות המעונות המסור, פעילויות ועוד.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן