חוגגים את יום היוגה הבינלאומי בקריית אונו

לא פחות מ-120 משתתפות ומשתתפים בכל טווח הגילים נהנו ביום אחד מארבעה שיעורים מעשירים ומעצימים.

שיתוף פעולה נפלא בין אגף הספורט בעיריית קריית אונו לבין המתנ”ס המקומי ביום היוגה הבינלאומי, יצר חוויה נפלאה למתרגלי היוגה בעיר.

לא פחות מ-120 משתתפות ומשתתפים בכל טווח הגילים נהנו ביום אחד מארבעה שיעורים מעשירים ומעצימים. הבוקר נפתח בתרגול תנועה של אסאנות (תנוחות יוגה) בשיעורי אשטנגה וויניאסה בהובלת מיכל קפלן חכמון ונטע נחום. בהמשך, נהנו המשתתפים מתרגול יוגה של התודעה ומדיטציה (שיעור מיוחד שהוקדש לחטופות ולחטופים ולנפגעי המלחמה) בהובלת בתיה כהן מארגון ‘ברהמא קומריס’. לסיום עברו המשתתפים חוויה של תמיכה וחיזוק משתף בשיעור יוגה זוגי בהנחיית ד”ר מיכל לביא ופרופ’ רחל דקל.

בנוסף, ‘גלגל הסגולות’, גלגל של תכונות טובות ליווה את המשתתפים לאורך כל היום, והוסיף נופך אנושי ומיוחד לאירוע. את האירוע הובילה ד”ר מיכל לביא יחד עם שורה של מתרגלות ומתרגלים.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: מתנ"ס קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן