חדש בשלוחת כללית רפואה משלימה בדימונה: טיפולי רפלקסולוגיה ונטורופתיה

השלוחה מנוהלת ע”י הגברת מיטל אוחיון, המנהלת את מרפאות כללית רפואה משלימה בדימונה ובנתיבות.

שלוחת כללית רפואה משלימה דימונה מוסיפה שני תחומי טיפול חדשים מעתה מציעה גם טיפולי רפלקסולוגיה וטיפולי נטורופתיה בנוסף לטיפולים האחרים המוצעים בה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים.

השלוחה מנוהלת ע”י הגברת מיטל אוחיון, המנהלת את מרפאות כללית רפואה משלימה בנתיבות ובדימונה

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגיה יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

נטורופתיה – שיטת טיפול טבעית ולא פולשנית לשיפור הבריאות בעזרת תזונה בהתאמה אישית, תוספי תזונה וצמחי מרפא. השיטה משלבת ידע קדום ושיטות החלמה טבעיות ומבוססות מחקר. המטפלים והמטפלות בנטורופתיה יסייעו במציאת שורש הבעיה והתאמת פתרון שמתאים לבעיה וגם לכם. הטיפול הנטורופתי מומלץ בכל גיל ולמגוון רחב של מחלות ומצבים רפואיים. כדי להגיע לתוצאות מיטביות, מומלץ לקבוע מראש מספר טיפולים ולהתמיד בהם עד להטבה משמעותית במצב.

לדברי ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: “אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית”.

כתובת השלוחה: רחוב ליאון ברנהיים 1, דימונה. ימי פעילות: יום א׳ בין השעות 8:30-13:00  (דיקור) ויום ג׳ בין השעות 8:00-14:00 | טלפון לקביעת תורים: 077-7727592

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רוני סופר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן