חדש ברחובות: אפליקציה שתעזור לנהל את צריכת המים ולחסוך כסף

חדש ברחובות: אפליקציה שתעזור לכם לנהל את צריכת המים שלכם ולחסוך כסף – האפליקציה מאפשרת לכל תושב/ת לצפות בזמן אמת בצריכת המים ולקבל התראה על צריכה חריגה

האפליקציה שאתם צריכים בנייד שלכם: תאגיד המים הבאר השלישית קורא לתושבים להוריד את האפליקציה החדשה Ready your meter pro שתעזור לכם לנהל את צריכת המים שלכם בקלות, ביעילות ובשקיפות מלאה.

מה זה נותן?

האפליקציה מתריעה בזמן על נזילות וצריכה חריגה בזמן אמת, עוזרת לכם לחסוך מים וכסף וגם לשמור על הסביבה* להורדת האפליקציה חפשו בחנויות האפליקציות של אנדרואיד או אייפון – Read your meter pro והורידו את האפליקציה ללא עלות.

הנה הפרטים המלאים:

מנהלים את צריכת המים בשקיפות ובקלות: תאגיד המים הבאר השלישית קורא לתושבים לעקוב ולנהל את צריכת המים שלהם באמצעות האפליקציה החדשה- Read you meter pro.

האפליקציה מאפשרת לכל תושב/ת לצפות בזמן אמת בצריכת המים ולקבל התראה על צריכה חריגה, כך שבמידה וישנה נזילה בבית- התושב יוכל לקבל על כך התראה בזמן אמת ולטפל בבעיה בהקדם ובכך לחסוך כסף ועוגמת נפש.

להורדת האפליקציה למכשירי אייפון לחצו כאן.

להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד לחצו כאן.

ההרשמה לאפליקציה היא פשוטה וידידותית: מקלידים מספר טלפון או מספר נכס ומס’ צרכן/מס’ משלם (פרטים אלה מופיעים בחלק העליון של חשבונית המים שלכם) ונרשמים.

לאחר ההרשמה לאפליקציה ניתן לראות את מד הצריכה המצטברת שלכם וגם את הערכת הצריכה עד לסוף החודש. האפליקציה תציג את נתוני הצריכה השבועית, החודשית והשנתית שלכם ובנוסף, תוכלו לקבוע את הדרך שבה תקבלו התראה על נזילה וצריכה גבוהה מהרגיל.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סרטון: עיריית רחובות | ראשית: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן