חדש בקריית אונו: הוקרה לסייעות מצטיינות בצהרוני המתנ”ס

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “זוהי הפעם הראשונה שמתקיים טקס ששם את עובדות הסיוע בצהרוני המתנ”ס במרכז”

אחת עשרה סייעות מצטיינות מצוותי הצהרונים של המתנ”ס זכו השבוע לטקס הוקרה ושי צנוע.

בטקס בנוכחות ראש העיר מיכל רוזנשיין, ירון יעקבי יו”ר הנהלת המתנ”ס, אסתר פיק מנכ”לית המתנ”ס והצוות המנהל של תחום הגיל הרך במתנ”ס, לא יכלו העובדות המצטיינות להסתיר את התרגשותן.

“זוהי הפעם הראשונה שמתקיים טקס ששם את עובדות הסיוע בצהרוני המתנ”ס במרכז”, אמרה מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו והוסיפה: “אני גאה בכל אחת ואחת מכן ויודעת עד כמה העבודה בה בחרתן לעסוק קשה, ועם זאת בחרתן לעסוק בה. אני יודעת שאתן ראויות לכל הערכה וזוכות בצדק לחיוכי הילדים ותודות ההורים ושזה בסופו של יום התודה האמיתית לפועלכן”.

לאחר הענקת תעודות ההצטיינות זכו הסייעות כל אחת גם לפינוק בדמות שובר לארוחת בוקר זוגית. “אין ספק שכחלק משיפור איכות  הצהרונים אנחנו צריכים לדאוג לצוותים איכותיים ומרוצים. כשהצוות מרוצה ומגיע שמח לעבודה אז גם הילדים מרוויחים”. כך אמר ירון יעקבי יו”ר הנהלת המתנ”ס והוסיף: “השנה הכנסנו כחלק מהתוכנית השנתית גם מפגשי העשרה והכשרה לצוותי הצהרונים, והטקס הזה הוא נדבך נוסף בשיפור מערך הצהרונים של המתנ”ס”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: מתנ"ס קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן