לבקשת הקהל: גלידת נטפליקס & צ’יל של בן & ג’ריס ישראל חוזרת למקפיאים

סוף סוף אפשר ליהנות שוב מחוויית בינג’ מושלמת ואיכותית עם גלידת נטפליקס & צ’יל: גלידת חמאת בוטנים רכה עם שמנת משובחת, צ’אנקים של בראוניס שוקולדיים רכים וסוורלים של פירורי בייגל מתוק מלוח. 

גלידת נטפליקס & צ’יל של בן & ג’ריס ישראל חוזרת בימים אלה, לבקשת הקהל. סוף סוף אפשר ליהנות שוב מחוויית בינג’ מושלמת ואיכותית עם גלידת נטפליקס & צ’יל: גלידת חמאת בוטנים רכה עם שמנת משובחת, צ’אנקים של בראוניס שוקולדיים רכים וסוורלים של פירורי בייגל מתוק מלוח. 

כבר תקופה שקהילת בן & ג’ריס ישראל ביקשו להחזיר את הטעם האהוב והמפעל הישראלי החליט לקחת את זה צעד אחד קדימה בפניה יזומה לצרכנים הנאמנים, עם הזמנה אישית ובלעדית לצפות ולקחת חלק פעיל בפס הייצור של ‘נטפליקס & צ’יל’ במפעל בן & ג’ריס ישראל, הממוקם בבאר טוביה, ולהיות בין הראשונים שיטעמו את הטעם האהוד, אחרי שנעדר מזה 4 שנים מהמדפים.  

גלידת נטפליקס & צ’יל של בן & ג’ריס נולדה משיתוף הפעולה בין שני המותגים, החולקים ערכים משותפים של חדשנות ויצירת רגעי הנאה מקסימליים ללקוחות שלהם. 

לכל אחד יש משהו לראות בנטפליקס וטעמים ליהנות מהם בבן & ג’ריס, כך שגלידת נטפליקס & צ’יל היא התוספת המפנקת לכל טוויסט בעלילה, והטעם המושלם לשדרוג חווית הצפייה בסרטים או סדרות עם משפחה וחברים, יחד עם חגיגת טעמים מרגשת ומפתיעה שתספק כל חשק למתוק ומלוח.

שווה להכיר על אריזת גלידת הנטפליקס מככבות 3 פרות רובצות על הספה כנראה תוך כדי צפייה בתוכנית האהובה עליהן בנטפליקס. עד עצם היום הזה, רבים מנסים לנחש מהי.  

הגלידה מגיעה באריזת פיינט: 414 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקל כשרות: כשר חלבי בהשגחת הרבנות קריית מלאכי. מכיל אבקת חלב נכרי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות ובגלידריות של בן & ג’ריס בבאר טוביה וביבנה.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן