חדש בבאר שבע: נחנך מכון מור במגדלי M-TOWER

המרכז מתפרש על 6 קומות, 8,000 מ”ר ובו עשרות שירותים ומאות מומחים

חדש בבאר שבע: נחנך מכון מור אשר ישפר את הנגישות והזמינות לבדיקות דימות ובראשן בדיקות CT  

נחנך רשמית מכון מור החדש במגדלי  M-TOWER בבאר שבע בנוכחות מנכ”ל מור, יורם סגל, מנהלת מחוז דרום של כללית, חדווה אמונה, נכבדים נוספים ובנוכחות מנהלת הסניף ורוניקה יבלנוב.

 

מנכ”ל מור מר יורם סגל וחדווה אמונה מנהלת כללית מחוז דרום

 

את האירוע פתח מנכ”ל מור יורם סגל  בדברים “אנו גאים ושמחים לחנוך את הסניף הדרומי הראשון של מור בבירת הנגב. החזון שלנו הוא להרחיב את רשת המרכזים הרפואיים שלנו ולהביא את שירותי האיבחון והטיפול המתקדמים שלנו לדרום לטובת שיפור הזמינות והנגישות לשירותים רפואיים. כבר עכשיו אנו רואים כי פתיחת המכון מביאה לקיצור זמני המתנה לבדיקות שונות ובראשן לבדיקות CT. מכון מור הוא מכון מקצועי וברמה גבוהה המאפשר קבלת שירותי דימות מגוונים בזמינות מצוינת. אנו משקיעים את מירב המאמצים כדי שתושבי הדרום יקבלו את השירות קרוב למקום מגוריהם ופועלים להרחבת שירותים נוספים בדרום”.

חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום כללית מוסיפה “אני מברכת על פתיחתו של מכון מור ועל השכנות החדשה עם המרכז לרפואה יועצת של כללית מחוז דרום העתיד להיפתח עד לסוף השנה. מרכז שיתפרש על 6 קומות, 8,000 מ”ר ובו עשרות שירותים ומאות מומחים. זאת בשורה ענקית לכל תושבי באר שבע והדרום, וחלק מתנופת העשייה של כללית בשנים האחרונות. שיפור והרחבת שירותי הבריאות הם בליבת עשייתנו, הן בשגרה ובטח בשעת חירום, כששמירה על בריאותם של אנשי הדרום נחוצה יותר מתמיד” .

 

המכון החדיש והמרווח מציע מגוון רחב של שירותים בהם: בדיקות ממוגרפיה לגילוי מוקדם של סרטן השד; בדיקות סיטי במכשיר החדיש ביותר של חברת פיליפס  עם קרינה מופחתת;; מתחם עיניים הכולל, ייעוץ רופא רשתית, בדיקת OCT והזרקות תוך עיניות; בדיקות לב – הולטר לב, הולטר לחץ דם, אולטרסאונד כלי דם צפיפות עצם לגילוי אוסטאופורוזיס; מדרסים בהתאמה ממוחשבת ועוד. בשורה נוספת היא עם פתיחת מרפאת מטיילים הכוללת ייעוץ רופא מטיילים וחיסונים לטסים לחו”ל.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: כללית מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן