חדרי הלידה באסותא אשדוד ייקראו על שמות ישובי הדרום שנפגעו ופונו

לידה מחדש: לציון שנה למלחמה, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד קורא לחדרי הלידה שלו בשמות יישובי הדרום שנפגעו ופונו "היכן שהאויב ביקש להרוס ולהרוג, אנחנו נביא חיים. זהו הניצחון האמיתי"

לרגל יום השנה למלחמת חרבות ברזל, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד החליט להעניק לחדרי הלידה שלו את שמותיהם של היישובים בדרום ישראל שנפגעו באופן אכזרי במתקפת הטרור של חמאס.

יישובים שבהם נרצחו ונחטפו אזרחים, בתים נהרסו ומשפחות נקרעו. היישובים עדיין עומדים ריקים, אך בעודם שוממים מאדם, בשורות חדרי הלידה שלנו מתמלאים חיים חדשים. בין היישובים: בארי, רעים, סופה, ניר יצחק, כרם שלום, חולית, כיסופים, ניר עוז, נירים, עין השלושה, נחל עוז, כפר עזה ונתיב העשרה.

באחד מהחדרים האלה, חדר מספר 3, נולדו לפני זמן לא רב אריאל וכפיר ביבס, שנחטפו לעזה יחד עם הוריהם, שירי וירדן ביבס. עם היוודע פרט זה, היה ברור כי חדר זה ייקרא על שם ניר עוז – היישוב בו התגוררו המשפחה. אביו של ירדן, אלי ביבס, קיבל את הבשורה בהתרגשות רבה, ברך על המהלך, והשתתף בטקס המרגש שבו נשא דברים לצד מנכ"ל ביה"ח דר ארז ברנבוים והמיילדות של אריאל וכפיר – אירה פרלמן וקרן פודלוק.

אלי ביבס דיבר בעצב ותקווה: "ירדן, שירי, אריאל וכפיר חטופים כבר שנה בעזה. המעמד הזה מחזק ומחבר, ומעניק לנו תקווה שאולי בקרוב נוכל לראות אותם שוב. במהלך ההריון של כפיר חיכינו לראות אם גם הוא ייוולד ג'ינג'י כמו אחיו אריאל, והוא לא אכזב – ילד מתוק, חייכן וצחקן, מושיט ידיים לכל אחד. עכשיו אנחנו פשוט מייחלים לרגע שבו נוכל לראות אותם שוב, לחבק ולחיות את החיים שנקטעו."

מנכ"ל בית החולים, ד"ר ארז ברנבוים, ציין: "בזמן שהאויב ניסה להשמיד ולהרוס, אנחנו בוחרים לחיים. קריאת חדרי הלידה על שם היישובים מסמלת את רוח ההתמדה, את החוסן ואת הרצון האדיר לחיים. אנחנו נמשיך לבנות מתוך ההרס, להביא חיים במקום בו ניסו להביא מוות. בכל תינוק שנולד כאן טמונה התקווה לעתיד טוב יותר, עתיד שבו נזכה לראות שוב את כל המשפחות השבורות מתאחדות."

המהלך הזה, שנולד מתוך כאב עמוק, מסמל את כוח החיים שממשיך לנצח את החושך והחורבן. בבית החולים מסבירים שכל תינוק שנולד בחדרים הללו הוא סמל של תקווה – הוכחה לכך שהחיים ימשיכו להתקיים, גם במקומות שהאויב ניסה למחוק.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסותא אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן