חג עצוב בלוד: שחר גולדמן נרצחה בדם קר ביפו – תובא למנוחות ביום ראשון

שחר ז"ל, שהתחתנה רק לפני קצת למעלה משנה, הייתה רקדנית בינלאומית מצטיינת והותירה אחריה את בעלה תאי, אחיותיה אסתאר, דיקלה ומירב וההורים אברהם ורות גולדמן שייבדלו לחיים.

חג עצוב בלוד. משפחת גולדמן קיבלה את הבשורה הארורה מכל: שחר, בתם בת ה-30, נרצחה בפיגוע ביפו.

ראש העיר יאיר רביבו כתב אמש: "לא ככה רצינו לסגור את השנה: בצער רב קיבלתי את הידיעה על הירצחה של שחר גולדמן הי"ד, תושבת העיר לוד בת 30, שנרצחה בדם קר בפיגוע האכזרי בשד' ירושלים ביפו ע"י מחבלים שפלים וארורים. שחר ז"ל, שהתחתנה רק לפני קצת למעלה משנה, הייתה רקדנית בינלאומית מצטיינת והותירה אחריה את בעלה תאי, אחיותיה אסתאר, דיקלה ומירב וההורים אברהם ורות גולדמן שייבדלו לחיים.

את רות הכרנו כסגנית מנהלת בית הספר ספיר בעיר. צוותי הרווחה של עיריית לוד מסייעים ותומכים במשפחה מרגע קבלת הבשורה המרה ואנו נעמוד לצדם בכל המצטרך".

שחר גולדמן הי"ד תובא למנוחות ביום ראשון, ד' בתשרי תשפ"ה, 6.10.24 בשעה 12:00 בבית העלמין החדש בלוד.

יושבים שבעה בבית המשפחה ברחוב חרצית 5 לוד בין השעות 8:00=14:00 ובשעות 26:00-21:00

אמש אירע פיגוע משולב של דקירה וירי בשדרות ירושלים ביפו, בו נרצחו 7 ישראלים ו-16 נוספים נפצעו בדרגות שונות.

בפיגוע נהרגו בנוסף רויטל ברונשטיין, תושבת בת ים בת 24, ענבר שגב ויגדר, תושבת תל אביב בת 33, נדיה סוקולנקו תושבת יפו בת 40, יונאס קרוסיס, בן 26, סטודנט שעלה מיוון, איליה נוזאדזה, אזרח גיאורגיה בן 42 ואדם נוסף – שמו טרם הותר לפרסום.

עפ"י החשד, שני המחבלים החלו במסע ההרג כאשר הם נכנסים לקרון של הרכבת הקלה אשר עצרה בתחנה וביצעו ירי לעבר הנוסעים, לאחר מכן המשיכו רגלית על רחוב שד' ירושלים תוך שהם פוגעים בעוברי אורח עד שנוטרלו ע"י סיירי סל"ע של עיריית ת"א-יפו ואזרחים שהיו במקום באמצעות האקדחים האישיים שהיו ברשותם.

עם קבלת הדיווח על אירוע ירי, כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות לאיתור מחבלים נוספים תוך שבמקביל נשמעות אזעקות על ירי רקטי לאזור תל אביב, במהלך הסריקות הוסר חשד למחבלים נוספים.

מהחקירה המשותפת של שב״כ והיחידה המרכזית במחוז ת"א עולה כי, שני המחבלים אשר ביצעו את הפיגוע הם מחמד מסק, בן 19, אשר חוסל בזירה ואחמד הימוני, בן 25 שנפצע באורח קשה. ברשותם היה נשק מסוג M16, מחסניות וסכין. השניים תושבי חברון, ללא מעצרים קודמים, אחד מהם מוכר כמי שהיה מעורב בהפרות סדר.

במהלך הלילה ביצעו כוחות שב״כ וצה״ל בגזרת חברון וירושלים מעצרים של מספר חשודים כמעורבים בסיוע למחבלים ברכישת הנשק והכניסה לישראל. החשודים הועברו לחקירת שב״כ. חקירת הפיגוע נמשכת.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן