חג על הגג – הקרנת גמר היורו בקריה האקדמית אונו

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “זה היה ערב נפלא. שמחתי על ההזמנה ואני מברכת על היוזמה של אגודת הסטודנטים ועל שיתוף הפעולה בין המחלקה לנוער וצעירים בעירייה וקהילת הסטודנטים של הקריה האקדמית שביחד יצרו ארוע שהיה חוויה לכל מי שהגיע.”

מאות מתושבי קריית אונו וסטודנטים מהקרייה האקדמית אונו השתתפו באירוע צפייה חגיגי בגמר היורו, בקמפוס הקריה האקדמית אונו בסמוך לשכונת אונו הצעירה.

 

המשחק בין אנגליה לספרד  שהסתיים בנצחונה של ספרד 2:1 הוקרן במרפסת הקריה האקדמית על מקרן ענק, וחובבי הכדורגל שהגיעו נהנו גם מדוכני מזון ובירות ללא הגבלה.

בתמונה מימין לשמאל : ינון קרן, מיכל רוזנשיין, בר יואל, קורל וקסלר.

להקרנה ולחגיגה הגיעה גם מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו:

“זה היה ערב נפלא, יש לנו בקיץ הזה ארועים רבים שתושבי העיר נהנים מהם והם גם מצביעים ברגליים וממלאים אותם. שמחתי על ההזמנה ואני מברכת על שיתוף הפעולה בין המחלקה לנוער וצעירים בעירייה, קהילת הסטודנטים ואגודת הסטודנטים של הקריה האקדמית שביחד יצרו ארוע שהיה חוויה לכל מי שהגיע. באופן אישי רציתי מאד שנבחרת אנגליה תנצח ומעט התאכזבתי בסיום מהתוצאה.”

“ברז בירה, דוכני מזון, חברים וגמר היורו על מסך ענק – מה צריך יותר מזה?” אמר ינון קרן, יו”ר אגודת הסטודנטים החדש בקריה שעמד מאחורי היוזמה והוסיף “זו רק תחילת הדרך ונכונים לנו עוד אירועים ושיתופי פעולה דומים רבים בהמשך.”

בסיום המשחק התקיימה הגרלה בין המנחשים נכונה את תוצאת הסיום, בניצוחה של אגודת הסטודנטים, הפרס לזוכה המאושר היה הזמנה זוגית למסעדת מיט בר בהרצליה.

בר יואל מנהל פורום הצעירים בקריית אונו: ” תודה לקריה האקדמית על הארוח אני רוצה להודות קורל וקסלר מנהלת יחידת הצעירים במחלקה לנוער וצעירים בעיריית קריית אונו, שזיהתה את הפוטנציאל והצורך יצרה קשר עם יו”ר האגודה ומהחיבור הנפלא נוצר ארוע בלתי נשכח.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן