חגיגה מרגשת באולפנת אמי”ת גבעת שמואל

אולפנת אמ”ית גבעת שמואל אירחה את תלמידות אולפנה מצפת לחגיגת סיום שנת הבת מצווה 
חגיגה מרגשת ועוצמתית התקיימה באולפנת אמי”ת גבעת שמואל, כאשר כ-150 תלמידות כיתה ז’ מאולפנת אמי”ת צפת התארחו בבית הספר, וחגגו יחד עם חברותיהן מגבעת שמואל את סיום שנת בת המצווה.
גם ראש העיר יוסי ברודני נכח במפגש המרגש, שנקרא “אמי”תחברות”, וכלל יום של פעילות חווייתית, מעצימה ומגבשת עם משחקי חברה, פעילות ODT,  ושירת המונים מרגשת של ״לו יהי״ ותפילת ״אחינו כל בית ישראל״.
את האירוע המרגש יזמו שניים מתושבי העיר צילית ומאיר יעקובסון, הורים לתלמידה באולפנה ומי שעומדים מאחורי המיזם ״מדיסון אייד״. באגף החינוך בעיר הרימו את הכפפה וביחד עם צוות בית הספר בניהולה של אורית קאופמן,  ובשיתוף רשת אמי”ת, יצרו מפגש מרתק וחשוב לבנות המצווה.
המפגש מתקיים בפעם הראשונה, על רקע השנה המאתגרת שחווה מדינת ישראל. מטרתו ליצור חיבור וחיבוק משותף בין תלמידות מערים שונות, ולארח בגבעת שמואל את תלמידות הצפון, שנמצאות כבר חודשים ארוכים בסמוך לחזית הלחימה בצפון.
יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, שנכח באירוע, אמר: “האירוע הנפלא היה הזדמנות מדהימה לחגוג יחד עם בנות האולפנה מגבעת שמואל ומצפת את שנת בת המצווה, ולחזק את הקשר בין הקהילות, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. הערבות ההדדית והחיבור שנוצר בין התלמידות הם עדות לכוחה של קהילה חזקה ומלוכדת, שרואה את האחר.״
◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן