חברת נמל אשדוד קיימה את טקס ההוקרה המסורתי למתנדבים

מנכ”ל נמל אשדוד, ניסן לוי: “אני מודה לעובדי נמל אשדוד על רוח הנתינה והערבות ההדדית בחברה, זאת על אף התקופה המורכבת והמאתגרת אותה אנו עוברים כעם”

חברת נמל אשדוד כינסה לטקס הוקרה את 260 המתנדבים מקרב עובדיה. מתחילת מלחמת חרבות הברזל עובדות ועובדי הנמל הגבירו את התנדבותם בארגוני החירום וההצלה, מגישים סיוע לחקלאי עוטף ישראל, אורזים סלי מזון למפונים, מקימים ומשתתפים במיזמים לאספקת מזון חם לחיילים בשטח, תומכים במשפחות עובדים שגויסו ובמשפחות שפונו מבתיהם ועוד. כל אלו בנוסף להתנדבות מתמשכת במסגרות תאגידי המגזר השלישי.

יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר: “בימים אלו, יותר מתמיד מוטל עלינו להגביר את המעורבות החברתית ואת העשיה למען האחר. אני גאה בעובדים ובעובדות של נמל אשדוד, אשר בוחרים בעשייה מקרבת ומחברת ובעשייה למען האחר.”

מנכ”ל נמל אשדוד, ניסן לוי: “אני מודה לעובדי נמל אשדוד על רוח הנתינה והערבות ההדדית בחברה, זאת על אף התקופה המורכבת והמאתגרת אותה אנו עוברים כעם. אני מבקש לומר תודה גדולה לכולכם”.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פבל טוילצינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן