חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך: ״שמחים שסוף סוף נפל למרקוביץ האסימון״

״אחרי 5 שנים שנלחמתי על שקיפות, שיתוף ציבורי, שיוויון מגדרי וחופש – שמחה שמרקוביץ החליט להצטרף לרכבת הנוסעת תחת הנהגה חדשה״ מציינת חברת המועצה איטל בציר אלשיך

מחר, חמישי 19/6, תעלה האופוזציה הצעות לסדר בנושא: קידום שיתוף ציבורי ושיוויון מגדרי.
את אותן הצעות העלתה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, יו״ר סיעת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ בקדנציה האחרונה ונדחו בישיבות המועצה על ידי יניב מרקוביץ, לשעבר סגן ראש העיר ומכהן כיום כיו״ר אופוזציה.

אלשיך מבקשת להתייחס בחיוב, לשינוי שלטענתה עבר ממש לאחרונה יו״ר האופוזציה, שהתנגד עד היום להצעותיה בנושאי קידום שיתוף ציבורי, שיוויון מגדרי וערכים של חופש וליברליות. כעת, בפתח הקדנציה הרביעית שלו הוא תומך כעת באותן הצעות, אך הפעם מבקש עם חברי סיעתו להעלות את ההצעות מספסל האופוזציה.

לדברי חברת המועצה אלשיך:

״לצערי הרב, קדנציה שלמה נאלצתי להילחם לבד למען קידום ערכים ליברלים למרות שגם מרקוביץ וגם אנוכי ישבנו באותה הקואליציה, אך הוא בחר להתנגד להצעות אלו.

אלשיך מוסיפה: ״חבריי לסיעה ואנוכי, שמחים ושמחות על השינוי והמטמורפוזה שעבר מרקוביץ. סוף סוף נפל לו האסימון והחליט הפעם בהיותו באופוזציה, כן לתמוך באותם הערכים שהתנגד להם בקדנציה הקודמת.

תזכורת: ב-23/12/20, תמך מרקוביץ בדחיית הצעתה של ח״מ אלשיך לסדר במועצת העיר בנושא: יצירת שיוויון מגדרי דרך שינוי שפת הפנייה לתושבים. וב-25/12/22, כשהעלתה לסדר: בקשה לשקיפות פרסום מועד הישיבות והנושאים לסדר יום , גם הצעה זו דחה מרקוביץ על הסף.

לסיום אלשיך מסכמת: ״ראש העיר ואני, רואים עין בעין את חשיבות קידום הערכים שצוינו לעיל ולפיכך, כבר בפגישתי הראשונה עם ראש העיר, בתחילת הקדנציה קיבלתי את ברכתו להקמת וועדה לשיוויון מגדרי. ועדה שבראשה אעמוד ותכלול צוות מקצועי ונציגי ונציגות ציבור שיפעלו על פי תכנית סדורה, במסגרתה נדאג לקידום שפה שיוונית בכל פעילויות העירייה והמרחב העירוני״.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן