חברת ישראקפ גרנד הרסה מבנה על תוואי הרכבת בירושלים לטובת פרויקט התחדשות עירונית

עוד בניין ותיק נהרס ברחוב יעקב פת בירושלים

במסגרת פרויקט התחדשות עירונית ברחוב יעקב פת בירושלים, הרסה חברת ישראקפ גרנד מבנה בן 3 קומות. במקומם יבנו 30 יח”ד חדשות ב-10 קומות ו-400 מ”ר למסחר.

 

 

השבוע השלימה חברת ישראקפ גרנד הריסת בניין לטובת פרויקט התחדשות עירונית. הפרויקט ממוקם ברחוב יעקב פת על תוואי הקו הכחול של הרכבת הקלה, בסמוך להפרדה המפלסית אשר נחנכה לאחרונה, וגובל ברחוב ניתאי הארבלי בשכונת הקטמונים מצידו השני של הפרויקט.

למרות המשבר המתמשך בענף הבניה מתחילת המלחמה, בעקבות המחסור החמור בפועלי הבניין, החליטה החברה להתחיל בביצוע הפרויקט על ידי עובדים ישראליים, על מנת למסור את הדירות החדשות לבעלים ולרוכשים בתוך כ-3 שנים.

פרויקט זה הינו מיזם ההתחדשות העירונית השלישי שחברת ‘ישראקפ גרנד’ מבצעת בעיר ירושלים. הפרויקט הראשון ברח’ אלעזר בן יאיר, שכבר אוכלס, היה הפרויקט הראשון בעיר שבוצע במסגרת התחדשות עירונית. פרויקט התחדשות עירונית נוסף של החברה ברחוב קנאי הגליל נמסר לבעלי הדירות בימים אלו. לחברה כ-1,400 יח”ד נוספות בעיר ירושלים בשלבי הפקדה והיתר.

ישראל אבוחצירא מנכ”ל ישראקפ גרנד:

ישנה התרגשות רבה להגיע יחד עם בעלי הדירות לשלב הזה, ולהוציא את הפרויקט ממחשבה למעשה. אני רואה חשיבות להתחיל את הביצוע של הפרויקט בימים אלה למרות האתגרים, מתוך מחשבה ודאגה לבעלי הדירות, שותפינו בפרויקט, שיוכלו לקבל במועד את דירתם החדשה.

הפרויקט מלווה על ידי רובי קפיטל. ב”כ בעלי הדירות – עו”ד אהרן שמעון ממשרד ERM.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעודים מההריסה חברת afifon | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן