חברת אלטרון זכתה במכרז רשות שדות התעופה לשירותי דלתות ופתרונות שערים

חברת אלטרון, החברה הגדולה בישראל בייצור פיתוח והתקנה של פתרונות מתכת תעשייתים מתוצרת ישראלית, זכתה במכרז רשות שדות התעופה בישראל שנה נוספת ברציפות

במסגרת המכרז תעניק חברת אלטרון את כל שרותי ייצור, אספקה, התקנה ואחזקה לדלתות ופתרונות שערים בכל אתרי רשות שדות התעופה.

לדברי ניראל דמתי מנכ”ל חברת אלטרון “אנו שמחים ונרגשים מהזכייה במכרז, ולהיות חלק ממערך רשות שדות תעופה בישראל. אלטרון חרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים ומשופרים. אנו מפעילים מערך טכנאים מקצועי בפריסה ארצית, ובין לקוחותינו ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי”

חברת אלטרון הוקמה בשנת 1974 והיא החברה המובילה בישראל לייצור, התקנה ושירות של שערים תעשייתיים, משווי גובה, דלתות נגללות, אוטומטיות ומהירות. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, ומרכזת את פעילותה במפעל חדש ומתקדם בקומפלקס קבוצת טרלידור בכרמיאל.

אלטרון הינה חלקת מקבוצת טרלידור, החברה הגדולה בישראל למוצרי אלומיניום ומיגון הבית.

“החברה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, לצד שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם על מנת לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר” מוסיף דמתי. “תחום הבקרה וסגירת מפתחים על ידי שערים מתקדמים והטמעת טכנולוגיות הינו תחום הנמצא בתקופת צמיחה מתמשכת ואנו באלטרון שואפים להמשיך להיות הבחירה האוטומטית של לקוחותינו בתחום זה לעוד שנים נפלאות”.

כיום, אלטרון היא החברה הגדולה בישראל לייצור והתקנה של שערים תעשייתיים מכל הסוגים ומשווי גובה. לחברה מגוון רחב של מוצרים לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי. בין לקוחותיה ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי.

טרלידור אשר נוסדה בשנת 1991 היא החברה הגדולה והמנוסה בישראל למוצרי מיגון, הצללה, מעטפת הבית והחצר. החברה הפכה במשך השנים למותג המכניס יופי וביטחון לכל בית בישראל. כחלוצה בתחום המיגון והאלומיניום על כל יתרונותיו, טרלידור מציעה ללקוחותיה את מגוון המוצרים העשיר והאיכותי ביותר. מבחר מוצרי החברה כולל: שערים וגדרות, סורגים, פרגולות, מעקות חוץ ופנים, משרביות, חיפויים, מסתורים ועוד.

מפעלי החברה שוכנים בקומפלקס גדול בעיר כרמיאל, בשטח כולל של כ-55,000 מ”ר. באמצעות הציוד החדשני ביותר בעולם, הקבוצה מייצרת מידי יום מעל ל-3000 מוצרים ייחודיים בשיטת Taylor Made על פי דרישת הלקוח/ה. לחברה מערך שיווק, שירות ותפעול מהמקצועיים בארץ עם למעלה מ-50 סוכני מכירות ו-120 צוותי התקנה בפריסה ארצית. חברת טרלידור מעסיקה כ-500 עובדים מתוך כ-900 עובדי הקבוצה אשר קמים מידי בוקר עם תחושת שליחות להעניק את השירות הטוב ביותר, תוך מתן מענה אישי ואיכותי לכל צורך ובקשה.

 

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן