חברו של יהודה בילוג ז"ל מרחובות: "כנראה שמלאכים בסוף צריכים לחזור למקום שלהם"

אחרי יומיים של חיפושים נרחבים, אותרה  (שישי) גופתו של הנער יהודה בילוג בחוף י"א באשדוד. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. אפיק, הספיד את חברו במילים קורעות לב.

 

חובש בכיר במד"א, אוראל אסולין, סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר שהוא נעדר. התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס, אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חבריו האבלים של יהודה, מתקשים לקבל את הבשורה המרה שהכתה אותם. אפיק, חברו הטוב, הספיד את חברו: "זה נגמר, זה פאקינג נגמר. אח שלי, חבר שלי, אני אוהב אותך. תמיד היית פה בשבילי שהייתי עצוב שהייתי כועס, שהייתי בדאון. תמיד דאגת לשמח את כולם תמיד דאגת שלכולם יהיה טוב, תמיד דאגת שלאף אחד לא יהיה חסר, אתה פאקינג מלאך. כנראה שמלאכים בסוף צריכים לחזור למקום שלהם, תודה לך על שלוש שנים הטובות בחיי, אתה באמת בין הדברים הכי חשובים לי ואני לעולם לא אשכח אותך, אתה בדם שלי, אתה בראש שלי, בלב שלי, אתה בתוכי לנצח. אני מתגעגע אלייך רצח ואתה בטח מסתכל עליי מלמעלה, צוחק וצוחק על זה שאני בוכה על כך חזק כי טוב לך שם למעלה, תנוח על משכבך בשלום אח שלי היקר, אני אוהב אותך".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן