זרה ראשונה לעונה: ג’מריס דיוויס חתמה בהפועל לב ירושלים

זו ההחתמה הרביעית של הפועל לב ירושלים בחודש האחרון

זרה ראשונה בהפועל לב ירושלים לעונת 2024/25: ג’מריס דיוויס חתמה בהפועל לב ירושלים

הפועל לב ירושלים, מודיעה על החתמת שחקנית רביעית – ג’מריס דייוויס

ג’מריס דייוויס (28, 1.89), שחקנית ורסטילית וחזקה, תשחק בעמדות הפנים ותתרום הרבה מניסיונה הרב באירופה ומכישוריה המגוונים.

דייוויס, בוגרת מכללת פורדהאם, שיחקה בעונה האחרונה בתרסוס מהליגה הראשונה בטורקיה שם העמידה ממוצעים של 10.6 נק’ ו-9.7 ריב’ ב-18 משחקים. במהלך הקריירה שיחקה בליגות הבכירות בספרד, יוון, פולין וכן בליגת העל הישראלית עם בנות הרצליה בעונת 19/20.

זו ההחתמה הרביעית של הפועל לב ירושלים לאחר שבחודש האחרון התבשרנו על החתמת שיר תירוש ה – MVP  של גביע המדינה, הודיה קבדה ואתמול על אליסה ברון.

נטע אבוגוב יו”ר קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה “אני מברכת על החתמתה שלGmrice Louise Davis, במיוחד בתקופה זו ובטוחה שג’מריס תתרום רבות להצלחת הקבוצה בעונה הקרובה.”

השחקנית Gmrice Louise Davis מסרה: “אני שמחה להצטרף להפועל לב ירושלים ומחכה לעונה מוצלחת”.

הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים.

המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן