זו שמועה | חשש מחדירת מחבלים באילת

אל המוקד המשטרתי והמוקד העירוני מגיעות שיחות רבות בנושא, בשל שמועות על חדירת מחבלים ואירועים בטחוניים חריגים – ובמשטרה מבהירים כי לא היה דבר שכזה.

בכל המדינה כוחות הביטחון וההצלה ברמת כוננות גבוהה. אלא שמשהו קרה בימים האחרונים באילת – התושבים מאוד מאוד לחוצים נוכח המצב הביטחוני אותו הם אינם מכירים. אל המוקד המשטרתי והמוקד העירוני מגיעות שיחות רבות בנושא, בשל שמועות על חדירת מחבלים ואירועים בטחוניים חריגים – ובמשטרה מבהירים כי לא היה דבר שכזה.

גם מערכת חדשות אפס שמונה הוצפה בימים אלה בסוגייה. ככל שאנו יודעים, רמת הכוננות אכן גבוהה מאוד בכל הערבה ובאילת, כמו גם בתל אביב ובירושלים. עם זאת, כפי שצוין בפתיח כתבה זו  – כל היישובים בישראל בכוננות מלאה לרבות כוחות ההצלה, המשטרה, הכבאות, כוחות הרפואה וכיתות הכוננות.

גורם במשטרה אמר כי אכן קיימת היערכות לכל תרחיש והכוננות היא גבוהה, אך לא משהו ששונה מהחודשים האחרונים ויותר מכך, אמר: “לא חדירה ולא נעליים”. גורם אחר סיפר כי קיימת רמת כוננות גבוהה בכל הגזרות מצומת הערבה ועד אילת, בשל שיחות מגורמים עויינים, וכי ידוע על כוונת ארגוני הטרור לפגוע נקודתית במיקומים אסטרטגיים וביישובים לעיל.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן