זוכת האח הגדול, טליה עובדיה, מתחתנת

הללויה! מדינה שלמה חיכתה לרגע הזה – שהיה ברור לכל – והנה הוא הגיע: טליה עובדיה קיבלה את הצעת הנישואים המיוחלת, ותעמוד תחת חופה וקידושין עם אהוב ליבה, אותו הכירה בבית הכי מפורסם במדינה, שחף רז

הללויה! מדינה שלמה חיכתה לרגע הזה – שהיה ברור לכל – והנה הוא הגיע: טליה עובדיה קיבלה את הצעת הנישואים המיוחלת, ותעמוד תחת חופה וקידושין עם אהוב ליבה, אותו הכירה בבית הכי מפורסם במדינה, שחף רז.

כזכור, טליה זכתה במקום הראשון ובמיליון שקלים, שחף סיים שלישי אבל ברור לכל הוא שהזכייה האמיתית היא הזיווג בטיימינג הכי מושלם ביניהם.

אז לאחר שנה שלמה פלוס טיול שווה לתאילנד, שחף כרע ברך והציע לטליה להיות שלו לעולמים – זה קרה בשבוע שעבר – אם כי השניים בחרו לשמור זאת בסוד.

לאחר ששבו מתאילנד כתבה המאורסת הטרייה פוסט מרגש באינסטגרם: “החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. לא בגלל הנופים ולא בגלל הניתוק, נטו בגלל הפרטנר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי.

כל החיים חלמתי למצוא את זה שיגרום לי להרגיש אהבה אמיתית וזה תמיד היה ליד, חשבתי שכניראה אני לא אדם שחווה רגש זוגי בעוצמה גבוהה.

מכירות את זה שאתן כבר מרימות ידיים? המחשבה שרצה בראש שאולי אשאר לבד, שכניראה שמה שחלמתי עליו פשוט לא קיים ורוב הסיכויים שאצטרך להתפשר כי החיים זה לא דיסני.

ואז בדרך הכי לא צפוייה שחף נכנס לי לחיים, טרף לי את כל הקלפים בלב ולימד אותי שהמשפט ״כשזה זה, זה זה״ הוא לא קלישאה.

הטבע שלנו הוא לשכוח כמה רצינו משהו ברגע שהשגנו אותו, אבל חייבת להודות שזה פסח עליי הפעם.

תודה לחבר הכי טוב שלי שלימד אותי עד כמה אני יכולה לאהוב, שלנחת ולנחלה שלי אחרי שנים ארוכות ותלולות אני ברוך השם הגעתי, אני אוהבת אותך יותר משמילים יכולות לתאר.

זה מסר לכל אלה שמרגישות כמו שאני הרגשתי, לא להרים ידיים.

להמשיך להאמין שהוא יגיע ולפקוח עיניים כי אהבה אמיתית יכולה להגיע ממקומות לא צפויים”.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן 

צילום: טליה עובדיה אינסטגרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Refael cohen
Refael cohen
1 year ago

איזה כיף,אנשים מנצ׳ים ,רק אושר ומזל מגיע לכם.
כשזה מגיע זה מגיע

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Refael cohen
Refael cohen
1 year ago

איזה כיף,אנשים מנצ׳ים ,רק אושר ומזל מגיע לכם.
כשזה מגיע זה מגיע

דילוג לתוכן