זה רק תרגיל: תרגיל משולב כוחות הערב ברחובות

שימו לב מדובר בתרגיל בלבד ועיריית רחובות מעדכנת על כך מראש, על מנת שלא יצור בהלה בציבור מנוכחותם של חברי כיתות הכוננות ומהתנועה הערה בעיר לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל

תזכורת: הערב, חמישי (12.9), בין השעות 21:00-19:30, יקיימו כיתות הכוננות של העיר רחובות, תרגיל משולב בתיאום עם אגף הביטחון בעיריית רחובות ומשטרת ישראל.

שומרים על עירנות וכשירות: כיתות הכוננות של העיר רחובות ממשיכות בסדרת אימונים ותירגולים כדי לשמור על כשירות מבצעית גבוהה.

עיריית רחובות מבקשת לתזכר את תושבות ותושבי העיר כי הערב, חמישי (12.9) בין השעות 21:00-19:30, יתקיים תרגיל רחב היקף בכל צירי הכניסה לעיר ובו ייקחו חלק עשרות חברות וחברי כיתות הכוננות.

התרגיל מתקיים בתיאום מלא עם משטרת רחובות ואגף הביטחון ובמהלכו יהיו מצוידים חברי כיתות הכוננות בנשקים ארוכים ואפודות זיהוי בצבע כחול.

שימו לב מדובר בתרגיל בלבד ועיריית רחובות מעדכנת על כך מראש, על מנת שלא יצור בהלה בציבור מנוכחותם של חברי כיתות הכוננות ומהתנועה הערה בעיר.

לא מתוכננות חסימות כבישים ולא תהיה הפרעה לתנועה בעקבות התרגיל.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן