זה המהנדס שמצטרף לכפיר סויסה, המועמד לראשות העיר קרית גת

לדברי איליה זבלינסקי, ״החלטה זו מבוססת על אמון ביכולתו של כפיר לשקם ולבנות מחדש את המסגרות המוניציפליות אשר במשך השנים אחרונות לא זכו לניהול מקצועי ואחראי״

הסחף נמשך. המועמד לראשות העיר קריית גת כפיר סויסה, ממשיך לחזק את רשימתו עם נבחרת מקצועית ומרשימה, ממיטב בניה ובנותיה של קריית גת.

אינג’ איליה זבלינסקי (51) אב לארבעה, נולד ברוסיה ועלה לארץ עם הוריו, הוא מהנדס כימי במקצועו, היה בצוות ההקמה של מפעל אינטל הראשון בקריית גת, משם פרש אחרי 25 שנות קריירה מפוארת במטרה להקים מכון לאומי למחקר ופיתוח טכנולוגיות סביבתיות.

בתחילת דרכו בישראל, השלים לימודי הנדסה בטכניון ואף התגייס לחיל הנדסה קרבית בצה״ל. לאחר סיום שירותו הסדיר כלוחם בגדוד הצפוני של החיל, את שירות המילואים עשה ביחידה מסווגת של חיל תקשוב בצה״ל. איליה לוקח חלק פעיל בוועדי ההורים של מוסדות החינוך בעיר, וכספורטאי בעברו מעודד את ילדיו להצטיינות בספורט. זבלינסקי, אשר מצטרף לרשימת ״קריית גת מנצחת״ בראשות כפיר סויסה, בחן בצורה קפדנית את הניסיון והיכולות של כלל המועמדים לראשות העיר והחליט לתמוך בכפיר סויסה.

לדבריו, ״החלטה זו מבוססת על אמון ביכולתו של כפיר לשקם ולבנות מחדש את המסגרות המוניציפליות אשר במשך השנים אחרונות לא זכו לניהול מקצועי ואחראי״.

כזכור, רק לפני כשבוע הודיעו פורום יוצאי אתיופיה בישראל, המוערכים בלמעלה מאלף קולות על תמיכתם בכפיר סויסה לראשות העיר והצטרפו לשורה של דמוית מובילות בקריית גת, ביניהם סגן ראש העיר לשעבר ארז חסון ויו״ר הנהגת הורי גני הילדים בקריית גת אנני ארז שהצטרפו לרשימתי של כפיר והביעו תמיכה במועמדתו לראשות העיר ובשינוי המיוחל שיביא לעיר.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן