זהר בלום: “קורא להמשיך להילחם על הדמוקרטיה ולוותר על השנאה”

בלום: “יצאתי עם חבריי לרשימת החינוך בראש, למחאה נגד הרפורמה המשפטית. הנפתי את דגל ישראל בגאווה תוך כדי שאני שר את ההמנון הלאומי”
ממלא מקום ראש העיר רחובות המועמד לראשות העיר, זהר בלום, יצא הערב (שבת) להפגין במחאה נגד הרפורמה המשפטית.
“אחים מסרבים להיות אויבים”, כתב ברשומה בפייסבוק, “אני קורא לכולם להמשיך להילחם על הדמוקרטיה אבל לוותר על השנאה. הערב, יצאתי עם חבריי לרשימת החינוך בראש, למחאה נגד הרפורמה המשפטית. הנפתי את דגל ישראל בגאווה תוך כדי שאני שר את ההמנון הלאומי.
“עמדתי היא ברורה: לאזרחי ישראל אסור לאפשר פוליטיזציה של מערכת המשפט ושליטה של הרשות המבצעת על הרשות המחוקקת. מערכת המשפט חייבת להישאר חזקה ועצמאית למען כלל אזרחי ישראל.
תושבי יקרים, חילוניים ודתיים, מימין ומשמאל, דעו שאני מחזיק בעמדה נחושה שלכולנו אסור לתת יד להתפשרות על הדמוקרטיה ולפוליטיזציה של מערכת המשפט כי זו תהיה תחילת הקץ של מדינת ישראל ברוח מגילת העצמאות, מדינה יהודית ודמוקרטית.
אפשר וצריך לעשות את התיקונים הדרושים במערכת המשפט, לטובת אזרחי ישראל, בהסכמה רחבה בלבד. אני קורא לכלל המפגינים לשמור על החוק, לכבד את שוטרי משטרת ישראל ואנשי כוחות הביטחון.
לתומכי הרפורמה, אני קורא לכבד את המפגינים, להעריך את האחים לנשק ולקבל ואת כלל הדעות השונות בעם ישראל. אויבים רבים יש לנו מבחוץ ונוכל להביס אותם רק כשנהיה מאוחדים תחת אותן מטרות וערכים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פייסבוק זהר בלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן