זהו המהלך של נדב ויצמן הנוגע לבית קק”ל בקרית מלאכי

מה עשה ויצמן, חבר מועצת העיר קרית מלאכי, עם יו”ר קק”ל?

חבר מועצת העיר קרית מלאכי נדב ויצמן נפגש בתחילת השבוע עם יו”ר קרן קימת לישראל יפעת עובדיה-לוסקי, ודן איתה באפשרות להחזיר את התקציב לבית קק”ל שהוקפא בתקופת היו”ר הקודם.

המהלך נרקם בעקבות מכתב ששלח ויצמן ליו”ר ובו הסביר את חשיבות התקציב ותרומת בית קק”ל לטובת עתיד טוב יותר לבני ובנות הנוער של העיר. 

היו”ר עובדיה-לוסקי אמרה לוויצמן כי היא שוקלת בחיוב את החזרת התקציב, שעל פי המסתמן יעמוד החל משנת 2024 על שלושה מיליון שקלים למשך חמש שנים.

“הודיתי ליו”ר קק”ל על האוזן הקשבת ועל הנכונות. בית קק”ל הוא מתנה לקריית מלאכי והוא יעניק לבני ובנות הנוער שלנו ארגז כלים לקראת השתלבות במקצועות בכירים בצה”ל, בלימודים אקדמיים ובאתגרי המאה ה-21”, אמר ויצמן.

המרכז בקריית מלאכי הוקם בספטמבר 2020 בתמיכת JNF בריטניה וחלק ממטרותיו הוא צמצום הפערים בין הפריפריה למרכז באמצעות השקעה בחינוך, עידוד מצוינות ויצירת הזדמנות שווה לכל ילדי העיר.

הלומדים בו קיבלו ערך מוסף שהכין אותם להשתלבות בתפקידים משמעותיים בצה”ל ובאקדמיה, ותגבור במקצועות העתיד. היו”ר הקודם של קק”ל החליט לצמצם את התקציב ובכך, על פי ויצמן, נפגעה האפשרות לתת הזדמנות שווה לכל ילד בקריית מלאכי.

“עם חידוש התקצוב נעניק לכל ילדה וילד בעיר הזדמנות להצליח ולבטא את יכולותיהם האמיתיות, ונתרום בכך ליצירת ישראל שוויונית יותר לכל ילדיה. אני בטוח שיימצא התקציב, ומהתועלת שתצמח מכך תהנה בעתיד המדינה כולה”, סיכם ויצמן.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן