ורדינון ונעמן בקולקציה פראית וחד פעמית לקיץ

קולקציית WILD החדשה שיצרו מעצבות הבית של ורדינון ונעמן במהדורה מוגבלת, בועטת ופראית במיוחד, מביאה את אווירת הספארי מאפריקה היישר אלינו – הביתה ומחוצה לו.

כמה טוב היה לברוח עכשיו למציאות של טבע פראי, צבעים עזים וחיות בר. לשכוח מהצרות ולצאת לספארי. אז כן. זה אפשרי.

קולקציית WILD החדשה שיצרו מעצבות הבית של ורדינון ונעמן במהדורה מוגבלת, בועטת ופראית במיוחד, מביאה את אווירת הספארי מאפריקה היישר אלינו – הביתה ומחוצה לו.

בקפסולה ייחודית, שתימכר רק עד גמר המלאי מגוון מצעים, מגבות חוף, חלוקים, כלי הגשה, צידניות, בקבוקי שתייה TO GO ועוד – בצבעים עזים עם הדפסים במוטיבים אפריקאים: זברה, נמר, טיגריס וחיבורים יצירתיים שלהם עם פרינטים פרחוניים ססגוניים.

סיגל אורון, מנכ”לית חטיבת נעמן ורדינון, המשווקת את מותגי הלייף סטייל המובילים מבית אקסטרה ריטייל, מציינת: “המהדורה הקיצית המטריפה Wild סוחפת את הבית לאווירה הקסומה של הספארי והיערות האקזוטיים – מבלי לצאת מהבית. בקולקציית הקפסולה משלבות המעצבות שלנו מגוון מוצרים בצבעוניות רוויה ודרמטית לצד דגמים ‘רגועים’ יותר. כל מי שכבר ראה – התאהב”.

כך בין המוצרים שבקולקציית Wild האקסקלוסיבית של ורדינון ארבעה סטים של מצעי כותנה איכותיים, שמיכת קיץ מלטפת, שטיחון אמבט ומארז מגבות אורחים, חלוקי קטיפה ומגבות חוף בעיצוב תואם וגם כרית נוי קטיפתית עם רקמה.

ולא רק בבית. במהדורת הקפסולה של ורדינון ונעמן מבחר כלי הגשה ממלמין איכותי, בקבוקי שתייה TO GO וצידנית תרמית בווייב קיצי ואופטימי. העיצוב הייחודי OVER THE TOP של פריטי האירוח, שבמבט ראשון אינם נראים כמו בחירה מובנת מאליה, מחוללים שילובים לא שגרתיים עם אמירה אותנטית מובהקת. בנוסף, כלי מלמין מצטיינים במשקלם הקל, הם כמעט אינם שבירים ומהווים אלטרנטיבה מעולה וידידותית לסביבה לכלים חד פעמיים.

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון: “אנו מחפשים כל העת לחדש ולהפתיע את לקוחותינו ובטוחים שקפסולת Wild תהפוך לכוכבת הקיץ הקרוב. וההפתעות לא נגמרות כאן – לרגל ההשקה ייהנו לקוחות ורדינון ונעמן מ-40% הנחה על כל מוצרי הקולקציה הבלעדית בקניית 2 פריטים ומעלה. חברי מועדון NV Club, המונה מעל ל-350 אלף לקוחות, ומצטרפים חדשים נהנים אף יותר ויקבלו 50% הנחה על כל מוצרי הקפסולה, בקניית 2 מוצרים ויותר”.

טווח מחירים: 14.95-349.95 שקלים לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בקניית 2 פריטים. להשיג בחנויות ורדינון/נעמן ובאתר האון ליין. בתוקף עד 16.7.24 ו/או עד גמר המלאי. בקניית 2 פריטים ממעלה ממגוון הקולקציה.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמי בר שי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן