ועדת הכספים אישרה את רשימת היישובים שיקבלו פיצויים- יבנה לא ברשימה

וועדת הכספים של הכנסת פרסמה את רשימת היישובים הזכאים לקבל פיצוי עקב המלחמה, העיר יבנה לא ביניהן.
יבנה. צילום: חן כליפה לוי (מתוך דף הפייסבוק של עיריית יבנה)

היום (יום רביעי 15.10) אישרה ועדת הכספים של הכנסת את רשימת הישובים שזכאים לקבלת פיצויים מוגדלים עקב מלחמת ‘חרבות ברזל’. ברשימה נמצאים כל הישובים הממוקמים במרחק של עד 40 ק”מ מרצועת עזה וישובים ספציפיים בצפון הארץ.

חלוקת הפיצויים תעשה בהתאם למרחק הישובים מהגבול עם עזה- ישובים הממוקמים במרחק של עד 7 ק”מ מהרצועה וישובים הממוקמים עד 9 ק”מ מגבול הצפון. בנוסף, החליטו בוועדה להוסיף את אשקלון ומבקיעים, ולבנות מתווה מיוחד עבור אילת.

ישובים נוספים אשר יהיו זכאים להצטרף למסלול פיצויים יהיו אלה הממוקמים במרחק של עד 40 ק”מ מרצועת עזה וישובים נוספים בצפון הארץ ובהתאם להנחיות פיקוד העורף,. ישובים שיהיו זכאים לפיצויים -נהריה, אשדוד, נתיבות, באר שבע, אופקים ועוד. יבנה, כאמור, אינה נכללת ברשימה.

טענות רבות נשמעו מערים כדוגמת יבנה וראשון לציון אשר ספגו מטח טילים במהלך המלחמה אך אינן נכללות באף מסלול המזכה בפיצויים לתושבים ובעלי עסקים. בעקבות טענות אלה עדכנו בוועדה שיבדקו את האפשרות לתקציב מיוחד עבור התושבים בהם היתה כמות נפילות גבוהה במהלך חודש אוקטובר.

לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: חן כליפה לוי (מתוך דף הפייסבוק של עיריית יבנה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן