ועדת בניין ערים הצביעה כנגד בקשתו של היזם אלדד פרי להמיר שטח המיועד לדיור מוגן לטובת דיור בר השגה

אלדד פרי

בועדת בנין ערים שהתכנסה הערב (שלישי) התקבלו מספר החלטות משמעותיות אולם המפתיעה ביותר הייתה זו הקשורה ליזם הנדל”ן, אלדד פרי.

ראש העיר, רחמים מלול, אשר עומד בראש הועדה הביא להצבעת החברים את בקשתו של פרי, לפיה יוסב שטח המיועד לבניית דיור מוגן למבוגרים ברחוב ששת הימים שבשכונת קרית משה לטובת דיור בר השגה (מחירים הוגנים).

נמנע מההצבעה בשל קשרים אישיים עם פרי
נמנע מההצבעה בשל קשרים אישיים עם פרי

בהצבעה השתתפו שמונה חברים, אולם רק שלושה הצביעו בעדה ובראשם מלול. שני החברים הנוספים הינם עו”ד אבי מוזס וגיורא בן ארי.

אבי קינד היה הראשון להצביע נגד המרת השטח והצטרפו אליו עו”ד יניב מרקוביץ’, יעל בק (שתחילה התלבטה) ויערה ספיר. סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל נמנע מההצבעה, ככל הנראה בשל קשריו הידועים עם היזם ומתוך מהימנות ציבורית – ובשל כך התכנית של פרי לא תצא אל הפועל.

במהלך הועדה שנמשכה שלוש שעות, דובר גם על קבלן – עזיזי, אשר מפיץ פרסום לפיו הוא מציע דירות החל מ-690,000 ש”ח המיועדים לסטודנטים אולם הוא כלל לא קיבל את אישור העירייה לכך. מחר מתכוונת העירייה להוציא הודעה בנושא לידיעת הציבור.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן