התקדמות חשובה בפרויקט פינוי-בינוי ביהוד-מונוסון

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון מברך על ההתקדמות בתוכנית פינוי-בינוי במתחם הרחובות אשכנזי והעצמאות: “תהליך המבשר את חידוש העיר הוותיקה”

התחדשות עירונית ביהוד-מונוסון: מתחם המגורים המתוכנן להיבנות בכניסה המזרחית של העיר יוצא לשיווק מטעם חברת “אאורה”, עם הגרלת 100 דירות בהנחה לתושבות ותושבי העיר.

פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחוב אשכנזי והעצמאות יביא להריסה של 114 יחידות דיור הקיימות בו, ובמקומו ייבנו שישה בניינים מפוארים בני 13-14 קומות המכילים 444 יחידות דיור, כ- 1580 מ”ר שטחי מסחר ו- 910 מ”ר מבני ציבור.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון, מברך: “התחדשות עירונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו. מאז היבחרי, אני חותר לקידום מהיר של כול המתחמים להתחדשות עירונית בעיר תוך קיום שיתוף פעולה מלא עם רשות מקרקעי ישראל ועם היזמים”.

ראש העיר עמד על התועלות הציבוריות החשובות של התחדשות עירוינת, והוסיף: “באמצעות פינוי-בינוי נוכל להבטיח המשך התפתחות וצמיחה של בנות ובני הדור הצעיר בעיר, בבניינים המעוצבים בסטנדרטים גבוהים ומבטיחים בטיחות וקיום רמת חיים גבוהה”.

עם היציאה לשיווק הפרוייקט יזמה “אאורה”, בשיתוף עם עיריית יהוד-מונוסון, הגרלה של 100 דירות בנות 3 חדרים במחיר מופחת לתושבי העיר – שתתקיים ביום 19.7.2024. ההרשמה להגרלה תחל היום, 23.6.2024, ותסתיים בתאריך 16.7.2024.

הפרויקט בהובלת חברת “אאורה” מציע סביבת מגורים איכותית, מודרנית ומתקדמת עם דגש על קיימות. בין היתר, מתוכננים שטחים ציבוריים פתוחים, גינות קהילתיות ומערכת תחבורה ציבורית משודרגת שתשפר את הנגישות לאזורי תעסוקה ומרכזי חינוך.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו 84 | רוסלן פאול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן