התקבל היתר בנייה לפרויקט ‘ניצני הרובע’ ברובע הבינלאומי בלוד

החברה צופה הכנסות מפרויקט בניית 201 דירות כ-450 מיליון שקל

חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת מדווחת כי התקבל היתר בנייה לפרויקט ‘ניצני הרובע’ בשכונת הרובע הבינלאומי בלוד. הפרויקט יכלול קומפלקס מגורים יוקרתי עם 8 בניינים שיתנשאו לגובה של 6-11 קומות ובסך הכללי 201 יחידות דיור. צפי ההכנסות מהפרויקט נאמד בכ-450 מיליון שקל.

תמהיל הדירות בפרויקט צפוי להיות מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה מוצמדת חנייה תת קרקעית ומחסן. משרד לארי שטרנשיין אמון על התכנון האדריכלי שמשלב בין סביבת מגורים ירוקה וכפרית לבין אורבניות מודרנית עם שלל הפונקציות שיש לשכונה ולעיר להציע.

שכונת הרובע הבינלאומי משתרעת על שטח של כ-1,600 דונם ועתידים להיבנות בה כ-11 אלף יחידות דיור, לצד כ-200 אלף מ”ר מסחר ותעסוקה וכ-700 דונם של שטחי ציבור. הרשות המקומית נתנה דגש רב על תחום החינוך עם הקצאת שטחים רבים לטובת מעונות יום, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, מועדוני נוער ועוד. עקרונות התכנון של השכונה כוללים שילוב של מרחב אורבני וטבע עירוני, עירוב שימושים בחזיתות הבניינים, רחובות וצירים ירוקים, שבילי הליכה, שבילי אופניים, גינות, שמורת אקליפטוסים, שטחי ספורט, מערכת אשפה פניאומטית ועוד פונקציות רחבות לטובת רווחת הציבור.

ברמת הנגישות התחבורתית, שכונת הרובע הבינלאומי נמצאת בסמיכות לתחנת הרכבת ‘לוד-גני אביב’ ששודרגה משמעותית בתקופה האחרונה בכדי לספק שירותים נאותים לכמות האוכלוסייה שצפויה להשתמש בתחנת הרכבת. בנוסף בשכונה נבנים כבישים עירוניים אשר יחברו אותה למרכז העיר, וכביש 200 אשר יאפשר חיבור לשאר צירי התחבורה הראשיים כדוגמת כביש 44, כביש 40 וכביש 1 המובילים ליעדים מרכזיים נוספים.

אחמד עמלה, מנכ”ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת מציין: “כיום בלוד יש שתי שכונות חדשות שעתידות להיות שכונות הדגל של כל האזור – שכונת הרובע הבינלאומי ושכונת נופי בן שמן. כיזם שבונה בשתיהן, אני יכול להגיד כי המחשבה וההשקעה של הרשות המקומית והחברה הכלכלית בתכנון השכונות וקידומן היא אדירה. קהל הרוכשים בכלל והזוגות הצעירים בפרט מתחילים להבין את הפוטנציאל של שכונת הרובע הבינלאומי והתמורה שלה ביחס למחיר שנמוך בעשרות אחוזים מערים קרובות כדוגמת מודיעין ושוהם ובאים בהמוניהם למשרדי המכירות. מתחילת השנה מכרנו בלוד למעלה מ-200 דירות ואני צופה כי קצב העסקאות עוד יעלה”.

ניצני מבשרת

חברת ‘ניצני מבשרת’ הינה חברה לייזום ובנייה למגורים ומסחר הפועלת ברחבי הארץ ובעלת ניסיון רב בהקמת פרויקטים איכותיים. החברה מסרה אלפי דירות לשביעות רצונם המלאה  של הרוכשים הרבים.

מאז הקמתה בשנת 2005 ועד היום, החברה מנהלת את התהליך החל משלב הייזום ועד לבנייה ולמסירת הדירות, והכל תחת קורת גג אחת ONE STOP SHOP מתוך שאיפה למצוינות ומקצועיות לצד סטנדרט שירות גבוה במיוחד.

ניצני מבשרת פועלת כל העת על מנת ליצור עבורכם בית לשנים רבות תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, תכנון איכותי ופורץ דרך, ליווי אישי ואנושי  – כי לפני הכל אנחנו יודעים שמדובר בבית שלכם.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרויקט ניצני הרובע - הרובע הבינלאומי לוד קרדיט Evolve media

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן