התמונות המרגשות של אמה ויולי קוניו

אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון, חזרו ארצה ביום שני ונמצאות במחלקת הילדים השבים במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית. בתמונות: השעות הראשונות של אמה ויולי במחלקה, יחד עם אמן שרון.

כמה כייף לראות את השמחה על הפנים שלהן:

אמה ויולי קוניו בנות ה-3, יחד עם אמן שרון, חזרו ארצה ביום שני ונמצאות במחלקת הילדים השבים במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית. אלה תמונותיהן הראשונות מהחזרה לחיים בישראל לאחר למעלה מ-50 ימים בשבי:

שרון קוניו בת 34, עובדת כיועצת אישית לראש מועצת אשכול, גדי ירקוני. בנותיה, התאומות יולי ואמה, הן אהבת חייה. היא הכירה את בן זוגה דוד קוניו, בעת עבודת יח”צ על סרט בו גילם את הדמות הראשית. השניים התאהבו ומאז הם ביחד. דוד קוניו נחטף לעזה יחד עם אחיו אריאל ביום שבת הארור מקיבוץ ניר עוז.

אמה קוניו בת 3, ילדה מדהימה ומלאת אהבה. ילדת קיבוץ אמיתית, אוהבת לשחק במשאיות ובכלים מכאניים.

יולי קניו יולי ילדה ביישנית, אך בשבועות האחרונים לפני חטיפתה הפכה להיות יותר פתוחה וחייכנית . יולי ילדה מלאת אהבה. כמו אחותה התאומה, אמה, אוהבת לשחק עם משאיות וכלים מכאניים.

צילום: דוברות מרכז שניידר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן