התחדשות שכונת גיורא ברמלה מתקדמת

ועדת השרים אישרה את הגדלת השטח בתכנית, והכריזה על מתחם גיורא כמתחם מועדף לדיור. בחודשים הקרובים עתיד להתקיים הדיון להפקדת התכנית בוותמ”ל.

ממשיכים לקדם את תכניות ההתחדשות העירונית ברחבי רמלה. הפעם – ועדת השרים אישרה את הגדלת השטח בתכנית, והכריזה על מתחם גיורא כמתחם מועדף לדיור. בחודשים הקרובים עתיד להתקיים הדיון להפקדת התכנית בוותמ”ל.

על פי התכנון הראשוני, המתחם החדש ייבנה מסביב לשדרה ציבורית ירוקה שתחבר את שדרות בן צבי בדרום לרחוב משה דיין בצפון. הוא יחולק ל-13 מתחמי משנה, כשברובם תתאפשר הריסת הבניינים הקיימים והקמת בניינים חדשים במקומם

ראש העיר מיכאל וידל: “עיריית רמלה ממשיכה להוביל בהתחדשות העירונית. במיוחד בעת הזו של מלחמה, אנו עדים לצורך הממשי והחיוני להרוס בניינים ישנים – שחלקם מצויים בסיכון וללא ממ”ד – ולבנות תחתיהם בניינים יפים, חדשים ועמידים, עם מרחב מוגן לכל דירה. אנו דוחפים לכך ביום-יום בשנים האחרונות, וביתר-שאת בימים מורכבים אלה. נמשיך לעשות את הכל כדי לזרז ולפשט הליכים בירוקרטיים, ובמקביל לא נתפשר לרגע על האינטרסים והבטיחות המירבית של תושבי העיר”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן