התחדשות עירונית בירושלים: קבוצת בית ירושלמי תבנה 100 יח”ד בשכונת קטמון

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה עמידה בתנאי סף בפרויקט להתחדשות עירונית של קבוצת בית ירושלמי לאחר שזו השיגה רוב דרוש ברח’ כ”ט בנובמבר בשכונת קטמון הישנה

הפרויקט המדובר נמצא בשכונת קטמון המאופיינת בבנייה נמוכה.

כיום קיימות בפרויקט 40 יח”ד ובתוכנית המוצעת יבנו 100  יחידות דיור בשני מבנים של 9-10 קומות כל אחד.

התוכנית מציעה שימור של אופי החזיתות ואופי הבינוי של המצב הקיים עם קומות עמודים מפולשת בקומת הכניסה זאת על מנת לשמר את הייחודיות של השכונה ואופייה, תוך יצירת חווית מגורים בוטיקית במרכז ירושלים.

התכנון מבוצע על-ידי האדריכל קרלוס פרוס ממשרד פרוס אדריכלים הידוע בסגנונו הקלאסי ובשילוב אומנתי עכשווי בפרויקטים רבים בירושלים, ברחבי הארץ ובחו”ל.

 

אבישי מאירוביץ, צילום מיכל קושרוב

 

אבישי מאירוביץ’ סמנכ”ל פיתוח עסקי בקבוצת בית ירושלמי: “תנופת ההתחדשות בירושלים ממשיכה גם בימים אלה וקבוצת בית ירושלמי שמחה וגאה להיות כוח מוביל במגמה הזאת. אני מברך על קידום הפרויקט ועמידה בתנאי הסף בפרויקט.ההתחדשות העירונית בשכונה זו תוסיף לנראות המקום ותשדרג את רמת החיים לדיירים בפרויקט”.

פרויקט זה מצטרף לשני פרויקטים נוספים אותם מקדמת הקבוצה בשכונת קטמון: פרויקט פינוי-בינוי ברחוב רחל אמנו במסגרתו יהרסו 35 יח”ד ויבנו 85 (ממתין לדיון בהתנגדויות)  ופרויקט נוסף הריסה ובניה (תמא 38/2) ברחוב כ”ט בנובמבר במסגרתו יהרסו 9 יחידות דיור ויבנו 21 (לקראת היתר בניה).

 

שכונת קטמון הישנה יושבה על ידי יהודים לאחר הקמת מדינת ישראל, רבים מהם מפליטי הרובע היהודי. במהלך השנים התיישבו בה פקידי ממשלה ומשפחות עולים אנגלוסקסיות בנות המעמד הבינוני.

בין תושבי השכונה נמנו שלושה ראשי ממשלה: לוי אשכול (ברחוב בוסתנאי), בנימין נתניהו (ברחוב הפורצים) ואהוד אולמרט (ברחוב כ”ט בנובמבר). בנוסף התגוררו בה אנשי תרבות ואקדמיה רבים.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמונת הדמיה- פרוס אדריכלים  | תמונה אבישי מאירוביץ- צילמה מיכל קושרוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן