התחדשות משמעותית בתחנה הראשונה בירושלים

מתחם התחנה הראשונה בירושלים עובר התחדשות מרשימה ומרגשת, והופך למרכז תרבותי, קהילתי ותיירותי המציע שפע של פעילויות ואטרקציות. התחנה מציעה חוויה ייחודית המשלבת תרבות, פנאי, קולינריה וספורט לכל הגילאים ולכל המגזרים.

מתחם התחנה הראשונה בירושלים עובר התחדשות מרשימה ומרגשת, והופך למרכז תרבותי, קהילתי ותיירותי המציע שפע של פעילויות ואטרקציות. התחנה מציעה חוויה ייחודית המשלבת תרבות, פנאי, קולינריה וספורט לכל הגילאים ולכל המגזרים.

שמונה יזמים חדשים פתחו עסקים קסומים המותאמים לקהל הירושלמי ולתיירים מכל העולם. ביניהם תוכלו למצוא את מסעדת ג’וזפינה של שף נדב כהן מציעה אוכל איטלקי אותנטי ואינה כשרה. “ביר באזר” המציע מבחר בירות קראפט, מסעדת הבשרים Muu המציעה בשרים מעושנים ומיוחדים. מסעדת “המסילה” יוונית ים תיכונית, באבל טי המגישה משקאות תה עם בועות טפיוקה בטעמים מיוחדים. כל זאת לצד המסעדות והעסקים הוותיקים במתחם.

פעילות לכל המשפחה

בגבו של המתחם תמצאו האנגר ענק עם מתחם החלקה על הקרח, לימודי החלקה מקצועיים וחוגי הוקי קרח לילדים. בנוסף, מתחם ילדים עם מתנפחים ודוכני מזון הפתוח בימים ראשון עד חמישי בשעות אחר הצהריים.

בימי חמישי מתקיים פרויקט מיוחד של מכירת בגדי יד שניה ברמה גבוהה ובמחירים נוחים לכל כיס.

התחנה מארחת את קבוצות המחול המובילות של ירושלים והסביבה, הרכבי מוזיקאים צעירים, ובתי ספר למוזיקה שמגיעים לקדם את יצירותיהם.

התחנה מציעה פעילויות ספורט ו-וולנס בשיתוף עם אגף הספורט, כולל שיעורי זומבה, פילאטיס ויוגה הפתוחים לקהל הרחב.

בימים אלו, עובדים על הקמת מתחם חדש ליוגה וריטריט, אשר יפתח בקרוב. המתחם החדש יציע מרחב ייחודי ושליו המוקדש לתרגולי יוגה, סדנאות ריטריט ואירועים הוליסטיים נוספים. המשתתפים יוכלו ליהנות משיעורי יוגה מגוונים המועברים על ידי מיטב המורים, ולחוות תחושת רוגע ורעננות בלב ירושלים.

תמיכה בחקלאים מקומיים

בימי שלישי, חקלאים ממושב מבטחים מגיעים לתחנה הראשונה ומוכרים סחורה חקלאית טרייה תוצרת הארץ. המיזם תומך בחקלאים שנפגעו מאירועי ה-7 באוקטובר ומציע מוצרים איכותיים ישירות מהחקלאים לצרכנים.

ראש העיר משה ליאון ומנכ״ל אריאל צביקה ורדי משקיעים בהתחדשות המתחם ומביאים בשורה לעיר ירושלים. בניית שכונת המסילה הסמוכה לא תפגע בפעילות התחנה, והרכבת עתידה לעבור דרך התחנה הראשונה, מה שיחזק את החיבור התחבורתי של המתחם.

בנוסף, הפרויקט המרגש של רכבל מהתחנה הראשונה ישירות לעיר העתיקה יאפשר גישה נוחה ומהירה לכותל המערבי ולשאר אתרי העיר העתיקה, תוך הימנעות מהחניות המוגבלות והכבישים הסגורים. הרכבל יפתח בשנים הקרובות וממש עכשיו מתחילים לעבוד על הפרויקט הזה.

התחנה הראשונה בירושלים ממשיכה להיות מרכז חשוב לחיי העיר, המציע שילוב ייחודי של תרבות, פנאי, קולינריה וקהילה לכל תושבי העיר והמבקרים בה.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן