התזמורת הסימפונית ירושלים לראשונה על בימת היכל התרבות אופקים

הקונצרט הוקדש לזכרם של נרצחי טבח השבעה באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל; מאות משתתפים מילאו את היכל התרבות של אופקים והתרגשו יחד ממופע ייחודי של התזמורת המרהיבה

עיריית אופקים באמצעות אופקטיבי אירחה השבוע את התזמורת הסימפונית של ירושלים במופע מיוחד בשיתוף כאן קול המוזיקה שיצרו יחד קונצרט הנצחה מיוחד לנרצחי טבח שבעה באוקטובר ולחללי מלחמת חרבות ברזל.

מאות מתושבות ותושבי העיר מילאו את אולם היכל התרבות והגיעו לצפות, להאזין ולהתרגש יחד ממופע של יצירות מוסיקה ייחודיות כאשר במרכז התכנית ביצוע בכורה עולמי של היצירה “שקט אין סופי” מאת יוסף ברדנשווילי ביצירה קולית של מקהלת נשים, סולנים ותזמורת. היצירה מתבססת על טקסטים שכתבו הרוגי טבח שבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

עוד בוצעו במהלך הערב יצירות של האמנים שמעון כהן, צבי אבני ומקס ברוך. את הערב ניהל אומנותית עומר פרנקל שגם ניצח על התזמורת ועלו להופיע זאת אחר זה אפרת גוש, אליאב זוהר, נעמי שלו ואנסמבל קולות הנשים נעמה.

המופע כולו שודר בשידור חי בתחנת הרדיו ‘קול המוסיקה’ של רשת כאן וצולם לטובת שידורו בהמשך.

ראש העיר, איציק דנינו: “אופקים גאה לארח את התזמורת הסימפונית של ירושלים עם יצירה כה חשובה ומרגשת שמעבירה את החוויה המטלטלת שחוותה העיר דרך מוסיקה ואמנות. הגעתם של התזמורת רגע לפני יום השנה הראשון לשבעה באוקטובר מהווה מחווה של רצון טוב, הזדהות וחיזוק לתושבות ותושבי העיר. יישר כוח ליוצרים, לאמנים ולמארגנים”.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן