בן גביר, בזירת האירוע ברמלה: חייבים מעצרים מנהליים נגד משפחות הפשע

בן גביר: “אם היינו יכולים הלילה להיכנס, ולעצור את כל משפחות הפשע, את כל העבריינים – זה היה משנה את תמונת המצב”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיע הערב (חמישי) אל זירת האירוע הקטלנית ברמלה.

על האירוע פורסם לראשונה בחדשות אפס שמונה

לדברי השר, “מדובר באירוע קשה וחמור, כתוצאה מעשרות שנים של הזנחה של הפשיעה במגזר הערבי. אנחנו מקצים משאבים לנושא הזה, עובדים כל הזמן, עושים רפורמות במשטרה.

היום עשינו עוד שינויים, של 18 קצינים וניצבים שאנחנו ממנים. צריך להבין דבר אחד: בלי שהיועצת המשפטית לממשלה תיכנס לעניין, לא יהיה פתרון. היועצת המשפטית לממשלה סירבה לבקשתי לבצע מעצרים מנהליים. אני גם לפני שנה וחצי, גם לפני שנה וגם לפני חצי שנה, וגם לפני חודש חודשיים, כל הזמן אמרתי לה: בואי נוציא מעצרים מנהליים.

“אם היינו יכולים הלילה להיכנס, ולעצור את כל משפחות הפשע, את כל העבריינים – זה היה משנה את תמונת המצב. ואנחנו יודעים בדיוק מי הם, יש לנו רשימות שלהם, שאנחנו הגשנו ליועצת גם לפני שנה, גם לפני חצי שנה – זה אותם אנשים. חייבים מעצרים מנהליים נגד משפחות הפשע”.

 

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר כעת:

המרכז הרפואי מודיע בצער על מותם של 4 פצועים מהאירוע ברמלה. 6 פצועים נוספים מאושפזים במרכז הרפואי: 1 אנוש. 5 במצב קל עד בינוני. הודעה נמסרה למשפחות.

הראל שהם הגיע אף הוא לזירה. “מדובר בפיגוע לכל דבר באמצע רחוב הרצל ברמלה!!”, אמר. “זה לא הזמן לדיבורים. זה הזמן למעשים! 9 הרוגים ברמלה רק בשבועיים האחרונים. עשרות נפגעים. חלקם אזרחים תמימים שפשוט נקלעו לזירה ואיפה ראש העיר? נופש בבאטומי. אדוני ראש העיר, העיר במלחמה כבר שבועיים. איך אתה מרשה לעצמך לטוס לחופשה בחו”ל בתקופה כזאת? ככה זה שיש ניתוק. ככה זה כשאין בעל בית!

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות השר | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן