השר בני גנץ, יו״ר המחנה הממלכתי, בפנייה לתושבי הצפון והדרום

“אנחנו נשקיע בשנים הקרובות בפיתוח הצפון והדרום באופן חסר תקדים – זהו צו השעה. אנחנו מכירים אתכם, תושבי הדרום והצפון. אנחנו יודעים איזה עוצמות יש בקהילות, וביחד עם כל עם ישראל, נבנה, ניבנה וננצח.”

״ערב שבת, כמה מילים ממני אליכם, תושבי הדרום והצפון שנמצאים הרחק מהבית – ואנחנו מחויבים לאפשר לכם לחזור אליו בביטחון.

לתושבי הדרום, שקיבלו אמש את ההודעה של פיקוד העורף בדבר האפשרות הביטחונית לחזרה לישובים, אני מבקש להגיד שאנחנו מבינים את החששות. ב-7 באוקטובר נפגע קשות האמון שלכם במדינה, והחובה שלנו היא להחזיר אותו במעשים. זה יקח זמן.
ולכן, הלחימה תימשך גם בעתיד בעומק שטח האויב, ולא על הגדר.
נגן על היישובים בכוחות מתוגברים ונגיע לכל מקום שבו נמצאים מחבלי חמאס. נהיה ברפיח, נהיה בעומק השטח, לא נעצור עד שנסיר את האיום ועד שנשיב את החטופים.

הבחירה אם ומתי לחזור היא בידיכם. המדינה תסייע לכל משפחה או קהילה, לקבל את ההחלטה הנכונה עבורה. אנחנו נספק לכם את כל השירותים האזרחיים. האחריות היא עלינו, בהנהגה – לביטחון שלכם וגם לחוסן שלכם. מאחורי כל ההנחיות עומדת כל ההנהגה בישראל.

לתושבי הצפון, אני מבטיח שלא נעצור את הלחימה עד שתוכלו לחזור. אנחנו פועלים מדינית וצבאית. חיזבאללה כבר נדחק מקו הגבול, ואנחנו גם נערכים ליום פקודה שבו נצטרך להרחיב את הפעולות. בכוונתי לקדם את תוכנית חיזוק הצפון באופן מיידי כפי שהבטחנו. אנחנו נשקיע בשנים הקרובות בפיתוח הצפון והדרום באופן חסר תקדים – זהו צו השעה. אנחנו מכירים אתכם, תושבי הדרום והצפון.
אנחנו יודעים איזה עוצמות יש בקהילות, וביחד עם כל עם ישראל, נבנה, ניבנה וננצח.״

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום מסך מהסרטון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן