השרה עידית סלמן, בתום הערכות מצב באשדוד ואשקלון: “אנו רתומים לכל משימה”

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, קיימה פגישות הערכת מצב בערי הדרום אשדוד ואשקלון יחד עם ראשי הערים הצוותים והאגפים השונים

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, השתתפה הבוקר בישיבות הערכת מצב בערים אשדוד, בראשותו של ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי ובאשקלון בראשותו של ראש העיר תומר גלאם.

בפגישות השתתפו בכירי העיריה, בניהם ראשי המכלולים, האגפים ואנשי כוחות הביטחון. בכירי העיריה ערכו סקירה כללית על מצב העיר, בתחומים השונים: בריאות, חינוך, צרכנות ומלאי ואיכות הסביבה ועדכנו כי מטרתם להמשיך ולשמר את חוסן התושבים.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: “נוכחתי לראות סביב שולחן אחד את ראשי המכלולים, האגפים ואנשי מקצוע שמטפלים בכל הנושאים הבוערים בימים אלו. התעדכנתי במצב הערים והתושבים. קיימת בערים התארגנות מרשימה של תמיכה ומתן חוסן וסיוע לתושבים. אני שולחת את תנחומיי למשפחות שאבדו את יקירהן, למשפחות שספגו פגיעות בגוף וברכוש ולמשפחות הנעדרים שממתינות בציפייה לבשורות טובות. גם בימים קשים של לחימה, המשרד להגנת הסביבה ימשיך לתמוך בערי הדרום בכל תחומי הסביבה ולתת מענה למען רווחת התושבים, אנו רתומים לכל משימה”.

◼️ לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באשקלון לחצו כאן

צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן