השראה: יוסי כחלון שנפצע קשה בעזה – התמנה למנהל בית ספר בלוד

יוסי כחלון, תושב גדרה, התמנה למנהל מנהל חט״ב בבית הספר העל יסודי דתי עתיד עמנואל מורנו בעיר לוד. לפני מספר חודשים נפצע קשה במלחמה בעזה וכעת, לאחר שיקום, הוא נערך לפתיחת השנה כמנהל. “אשמח לטפח את גאוות היחידה בקרב התלמידים”
רשת החינוך עתיד בחרה ביוסי כחלון לנהל את חטיבת הביניים בבית הספר התיכון עתיד עמנואל מורנו עיר לוד. כחלון (35), נשוי ואב לשלושה ילדים תושב גדרה, הוא מחנך כיתה בחטיבת הביניים בבית הספר מזה שמונה שנים. בבית הספר עתיד עמנואל מורנו בעיר לוד, הנמנה על הזרם ממלכתי דתי מסורתי, לומדים כ-250 תלמידים ז’-י”ב.
כחלון, בעל תואר ראשון בחינוך וחברה ותואר שני בניהול מערכות חינוך, נבחר למורה המצטיין בשנת תשפ”ג. הרקע החינוכי שלו כולל גם את ניהול הנוער הדתי בתחום הבלתי פורמלי.
כחלון, שמשרת במילואים בחטיבה 55 של הצנחנים, גויס לשירות בעקבות המלחמה ובחודש דצמבר נפצע קשה והיה בשיקום שלושה חודשים בבית לוינשטיין. השבוע הוא התבשר על הבחירה של רשת עתיד בו לניהול ביה”ס.
יוסי, ברכות לבחירה בך לתפקיד מנהל ביה”ס. מה הדבר שתרצה לקדם כמנהל ? 
“אני מאמין שאנו חווים כרגע את דור היהלומים של החברה הישראלית. אנחנו רק צריכים לדעת ללטש. הדבר הראשון שאשמח לקדם הוא גאוות יחידה בקרב התלמידים. בבית הספר אנו מאמינים ביחס אישי לכל תלמיד ובלמידה משמעותית”.
מי הדמות להשראה בעיניך?
“דמות שמעוררת השראה עבורי היא עמנואל מורנו”.
מנכ”ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו: “רשת החינוך עתיד בוחרת בקפידה את אנשי ונשות החינוך, אשר מנחילים את הערכים והשאיפה למצוינות בקרב התלמידים. אני מאחל הצלחה רבה למנהל החדש יוסי כחלון, לסגל ביה”ס ולתלמידים”.

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ספיר בן עמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן