השפעת הנגיף: פסטיבל הבירה בבאר יעקב בוטל

שוב הנגיף מרים ראש: פסטיבל הבירה בבאר יעקב, שאמור היה להתקיים ב-12.8, בוטל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. כך נמסר ממועצת באר יעקב. מאות תושבים תכננו ליטול חלק בפסטיבל המדובר שככל בין היתר דוכני בירה, מזון והופעות של אומנים. ראש המועצה, ניסים גוזלן אמר: "מסתובב במרחבים הציבוריים ורואה חוסר הקפדה על עטיית מסכה".
"לאחר התלבטויות רבות ולמרות ההכנות הרבות שביצענו והעובדה שהפסטיבל היה צפוי להתקיים בשטח פתוח תחת הנחיות מחמירות של אכיפה, תו ירוק ועטיית מסכות, החלטתי לדחות את פסטיבל הבירה לחול המועד סוכות", כך הודיע לפני זמן קצר (שלישי) ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן.
עוד הוסיף: "מסתובב במרחבים הציבוריים ורואה חוסר הקפדה על עטיית מסכה! לא פלא לצערי שהקורונה מרימה ראש גם בבאר יעקב. נכון להבוקר יש בבאר יעקב 178 מאומתים ויש ריפיון רציני במשמעת האישית של כולנו. מבקש מכם, לפני הכל- מי שעוד לא התחסן שיעשה זאת במיידי על מנת לצמצם תחלואה והדבקה! כמו כן, הקפידו על עטיית מסכה במתחמים סגורים אבל גם בשטחים פתוחים. עדיף לפעול לחומרה מאשר להקל ראש! כולנו רוצים לפתוח את שנת הלימודים ללא תקלות וסגרים. הדרך היחידה היא משמעת אישית וקהילתית והירתמות של כולם למאבק. מועד חדש לפסטיבל הבירה יפורסם בהקדם".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן