השנה הקייטנות בגדרה יקרות יותר ואין לזה שום הצדקה פיננסית

סהר רווח: בהיותי יו״ר מרכז אופק פעלתי רבות על מנת להוריד את מחירי הקייטנות והתוצאות הגיעו, הקייטנות סובסדו במאות שקלים לכל משפחה, רק שהשנה הקייטנות יקרות יותר ואין לזה שום הצדקה פיננסית. למרכז אופק יש מקורות הכנסה!

זעם בקרב תושבים בגין העלויות של הקייטנות בגדרה?

לדברי סהר רווח, יו”ר אופק לשעבר, אשר כיהן כסגן ראש המועצה, וכעת באופוזיציה המתנגדת לפעילות ראש המועצה החדש סהר פינטו, “‏‎ראש המועצה פינטו, הבטיח לנו התושבים לפני הבחירות, אם תבחרו בי אפעל להנגשת קייטנות במחירים זולים ונגישים לכלל התושבים, אז הבטיח, אז מה?”

‏לדברי רווח שפרסם רשומה בנושא בפייסבוק, “‎עשרות תושבים שפונים אליי יום יום חשים אכזבה ותסכול מחוסר הרגישות והאטימות במועצה וכל הנסיונות לפנות לראש המועצה באופן אישי כולל בישיבת המועצה האחרונה עלו בתוהו ואף הכעיסו את ראש המועצה פינטו עד כדי שהורה לשוטרי הפיקוח להוציא בכח תושבות שהגיעו למחות על המחירים היקרים ולדרוש מראש המועצה לעמוד בהבטחותיו.

בהיותי יו״ר מרכז אופק פעלתי רבות על מנת להוריד את מחירי הקייטנות והתוצאות הגיעו”, הוסיף רווח, “הקייטנות סובסדו במאות שקלים לכל משפחה, רק שהשנה הקייטנות יקרות יותר ואין לזה שום הצדקה פיננסית. למרכז אופק יש מקורות הכנסה. קייטנות לא צריכות להיות רווחיות אלא שירות לתושב נטו.

ברשומה הוסיף פנייה אישית לראש המועצה: “פינטו, יש לך עוד זמן לתקן, אל תרוויח כסף מהקייטנות על חשבון ההורים, סבסד אותן. כבר עשיתי את כל העבודה, אתה רק צריך להמשיך”.

 

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן