השליכו רימון והציתו רכב בישוב סמוך לירושלים 

בחקירה עלה כי בעת ההימלטות החליפו את בגדים על מנת להעלים ראיות העלולות לקשור אותם למעשה. מעצרם של השלושה הוארך והוגש נגדם כתב אישום.

שלושה חשודים נעצרו בחשד להצתת רכב והשלכת רימון לעבר חצר בית ביישוב סמוך לירושלים

בתאריך 21.11.23 בשעות הערב התקבל דיווח על הצתת רכב והשלכת רימון לעבר חצר בבית ביישוב סמוך לירושלים. בעקבות המקרה הוזעקו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה סמויה שבמסגרתה נקשרו שמותיהם של שלושה חשודים, שניים מהם תושבי העיר ירושלים ותושב מטה יהודה, בשנות ה-20 לחייהם.

בתאריך 11.12.23 נעצר אחד מהחשודים על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים והועבר לחקירה ביחידה. ב-14.12.23 נעצרו שניים נוספים והחקירה הפכה בשלב זה גלויה.

מחקירתם עלה כי השלושה הגיעו בשעות הערב עם רכבו של אחד מהם שהביא עמו בקבוק עם חומר דליק. בהגיעם סמוך לביתו של הקורבן, יצאו שניים מהחשודים מרכבם, ניגשו לעבר הרכב ואחד מהחשודים הצית את הרכב באמצעות חומר דליק ואילו שותפו השליך את הרימון לעבר חצר ביתו של הקורבן.

מיד לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום ובחקירתם עלה כי בעת הימלטותם החליפו את בגדיהם על מנת להעלים ראיות העלולות לקשור אותם למעשה. מעצרם של השלושה הוארך והוגש נגדם כתב אישום.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן