השיטור העירוני באופקים בפרויקט מרגש לזכרה של השוטרת דבורה אברהם ז"ל

מדובר בפרויקט המשך של השוטרת, רס"ב דבורה אברהם ז"ל שנפלה בקרבות ההגנה במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר

ימים לפני ראש השנה, שוטרי ופקחי השיטור עירוני ותחנת משטרת אופקים לקחו חלק בפרויקט המשך של חלוקת מצרכי מזון למשפחות נתמכות וסייעו לחלק כ-800 חבילות מזון לפני החג. 

פרויקט חלוקת המצרכים הוקדש השנה לזכרה של השוטרת, רס"ב דבורה אברהם ז"ל שנהגה להתנדב לפני חגי תשרי בבית תבשיל באופקים ולסייע בחלוקת מזון למשפחות נזקקות ולאוכלוסיות חלשות. דבורה ז"ל היית שוטרת בתחנת אופקים ובאופן קבוע הייתה מקדישה מזמנה כדי לסייע לתושבות ותושבי העיר במגוון נושאים שונים ביניהם חלוקת מזון לפני חגים ומועדים חשובים. 

בשבעה באוקטובר, סייעה דבורה ז"ל להכווין מאות ממבלי מסיבת הנובה לדרכי מילוט ולאחר שעות של קרב ארוך מול מאות מחבלי חמאס שחדרו למתחם המסיבה, היא נהרגה. 

רגע לפני חגי תשרי, לקחו על עצמם חבריה ובני משפחתה להמשיך את מסורתה ולסייע למשפחות הזקוקות לסיוע לקיים את החג בכבוד. 

מפקד השיטור העירוני, דוד חלמסקי: "דבורה אברהם ז״ל, שוטרת של תחנת אופקים שנהרגה ב-7.10, נהגה להתנדב לפני חגי תשרי ולסייע בחלוקת מזון למשפחות נזקקות ולאוכלוסיות חלשות. במסירותה ובחמלה שלה, היא הקדישה מזמנה כדי להבטיח שאף אחד לא יישאר רעב בתקופה זו של השנה. בנוסף, היא תמיד דאגה לבעלי חיים ועסקה בעשייה למענם, מתוך אהבה עמוקה לכל יצור חי. יחד עם שני אחיה, שהיו שותפים גם הם במאמצים אלו ולקחו חלק בחלוקת המזון לצדנו, אנו ממשיכים את דרכה היום. דבורה ז״ל דאגה תמיד לסובבים אותה, ובמיוחד לחבריה השוטרים, כשהיא תמיד פועלת למענם ולמען רווחתם. זו זכות גדולה להמשיך לתרום ולסייע לקהילה כפי שהיא עשתה."

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן