השחקנית חן אמסלם תככב בקמפיין לרשת H&O

החג של חן אמסלם  לקראת החג, השחקנית חן אמסלם תככב בקמפיין לרשת H&O  תחת אסטרטגיית:   “המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו” הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

לקראת החג, השחקנית חן אמסלם (33) תככב בקמפיין רשת O&H לרגל השקת קולקציית סתיו חורף  2024-25 השמה דגש על המגוון הרחב של הרשת לכל המשפחה, תחת האסטרטגיה: “המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו.”

הקמפיין יעלה החודש לקראת החג באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪  ויכלול בין היתר:  פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, ועוד ויתמקד במשפחה כערך מוביל לאסטרטגיית החברה.

לדברי יוסי מלכה מנכ”ל רשת O&H: “רשת O&H, כרשת המספקת מענה לכל צרכי המשפחה בתחום האופנה והבית, מציעה העונה מגוון ענק של פריטים אופנתיים במחירים שווים לכל נפש ולכל המשפחה.  הקולקציה כוללת בין היתר, מבחר ענק של מותגים מובילים ביניהם; אדידס, הוקה, און קלאוד, רנגלר, ליווס, נאוטיקה, קולומביה, בלנדסטון, רד-בק,  סולו, קרטרס, אושקוש, סקיפ-הופ ועוד. מותגים אלו ועוד נבחרו כמתן מענה לצרכי כל המשפחה – תינוקות, ילדים, חיילים, זוגות צעירים, משפחות ובני הגיל השלישי,  כחלק מחיזוק הערך המרכזי שלנו העומד במרכזו של הקמפיין הנוכחי .”

קבוצת H&O   מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 28 חנויות של H&O,   מספר של 74 חנויות של קרטרס ו- 5 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ-40,000 מר`).

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שי פרנקו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן