השופטת אפרת פינק מאבדת את סבלנותה: “אין זו הפעם הראשונה שבה שוטרים מתחנת רחובות מפנים מתלוננים לבית משפט בהליך שאינו מתאים”

תחנת משטרה

סבלנותה של השופטת אפרת פינק כלפי ההחלטות של שוטרי תחנת רחובות, קצרה מתמיד – על כך מעיד הסיפור הבא: בדצמבר 2015 שכן העיר לאחד מדיירי השכונה שלא יכניס את הכלבים שלו לחצר הבניין מאחר והם עושים בה את צרכיהם.

בתגובה להערה הוא הותקף, בעל הכלבים זינק עליו, חנק אותו והטיח אותו על השיחים לעיני ביתו. המותקף פנה למשטרה והתוקף נחקר, הוזהר וקיבל צו הרחקה על ידי קצין משטרה.

לאחרונה שוב הופיע בעל הכלבים בחצר הבניין והסיפור חזר על עצמו, בטענה שאינו אוסף את הגללים. היום (חמישי) פנה השכן המותקף אל בית משפט השלום ברחובות בטענה כי הוא חושש לחייו. השופטת אפרת פינק דחתה את בקשתו ופנתה למשטרה: “אין זו הפעם הראשונה שבה שוטרים מתחנת רחובות מפנים מתלוננים לבית משפט בהליך שאינו מתאים ויש בכך כדי להביא להשחתת זמנים, הן של המתלוננים והן של בית המשפט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן