השומר החדש בגדרה

לאחרונה פנתה קרן מורילס, תושבת גדרה, לראש המועצה יואל גמליאל  ויחדיו יזמו את הכנסת ארגון "השומר החדש" ליישוב ובימים אלה החלה התנעת המיזם החשוב

המועצה המקומית בראשותו של יואל גמליאל ממשיכה בקידום וחיזוק הביטחון האישי במושבה. לאחרונה פנתה קרן מורילס, תושבת גדרה, לראש המועצה יואל גמליאל  ויחדיו יזמו את הכנסת ארגון "השומר החדש" ליישוב ובימים אלה החלה התנעת המיזם החשוב.

השומר החדש הינו ארגון חברתי שהוקם בשנת 2007 על ידי קבוצת מתנדבים במטרה לעזור ולסייע בשמירה על חקלאים תוך שיתוף פעולה עם גורמי האכיפה. עם השנים גדל הארגון ופיתח מנגנון העוזר ומסייע בשמירה על ישובים. השומר החדש בגדרה ייתן תוספת כוח משמעותית ואיכותית למשטרה כאשר המתנדבים בארגון יסיירו ויעבדו בשיתוף פעולה עם גורמי החוק לצורך מתן מענה מהיר ואיכותי.

ראש המועצה יואל גמליאל: " הביטחון האישי של תושבות ותושבי המושבה נמצא בראש סדר העדיפויות של המועצה בראשותי, כניסתו של ארגון השומר החדש לגדרה, תחזק את עבודת גורמי האכיפה ביישוב. אני מודה לקרן מורליס על שיתוף הפעולה והעשייה למען היישוב והתושבים, תודה ליואל זילברמן, מנכ"ל השומר החדש ולצוות הארגון העוסקים בהקמת השומר החדש גדרה".

ביום חמישי, כ"ו בסיוון תשפ"ג, 15.6.23, יתקיים ערב חשיפה למיזם חשוב זה בשעה 19:00 במרכז אופק. תושבות ותושבי גדרה מוזמנים להגיע, לשמוע ולהתנדב למיזם. המתנדבים יעברו הכשרה, יפגינו נוכחות בשטח וברחובות, ילוו בכלים טכנולוגיים (מצלמות, רחפנים ועוד) ויסייעו במענה מיידי ומקצועי.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן