הרשת הכי זולה בישראל פתחה סניף באור יהודה

מה שלא זול לא נמצא פה | הרשת הכי זולה בישראל פתחה את הסניף ה-14 שלה – ברחובות, את ה-15 שלה באור יהודה ואת ה-16 שלה תפתח בנתניה!

אלי ואמיר להב ממשיכים לפזר טוב ברחבי ישראל והשיקו את הסניף ה-15 של רשת הסטוק "בום" באור יהודה – בטקס חגיגי וצנוע בהשתתפות צוות העובדים וקהל הלקוחות.

את המזוזה בפתח החנות החדשה קבעו אלי להב ובנו אמיר להב הבעלים של הרשת, יוסקה זוזוט מנכ״ל הרשת, איגור גורביץ׳ סמנכל הסחר ומנהל הסניף החדש אסי איוב.

הסניף החדש נמצא ברחוב החרושת והוא משתרע על פני כאלף מ״ר. הסניף החדש מציע לקונים חוויית קניה עשירה בלא פחות מ-22,777 מוצרים במחירים של פעם. מדובר במיגון עצום של מוצרים שהמכנה המשותף לכולם הוא שהם במחירים חסרי תקדים.

כאמור זהו הסניף ה-15 של רשת הסטוק המובילה ״בום״ שמתפתחת בקצב מהיר. בקרוב מאוד ייפתח הסניף ה-16 בנתניה.

עד כה נפתחו סניפי הרשת בבאר שבע (שני סניפים), אשדוד, רמלה, חדרה, פתח תקווה, עפולה, נשר קרית-גת והסניף המרכזי בראשון לציון. אמיר להב גילה במהלך הטקס כי בקרוב מאוד ייפתח הסניף ה-16 בנתניה.

מנכ״ל הרשת יוסקה זוזוט אמר: ״הסיסמא המובילה שלנו היא שגם בסניף הזה כמו בכל סניפי הרשת ייכנסו רק המוצרים הזולים ביותר עם המבחר העשיר ביותר בארץ. כי מה שלא זול לא נמצא פה…״

הבעלים של הרשת אלי להב שקבע את המזוזה אמר: ״כמו בכל הערים שבהן פתחנו סניפים עד כה גם באור יהודה באנו לעשות טוב לצרכנים. סוף סוף גם הם יוכלו ליהנות ממחירים חסרי תקדים ומשפע עצום של מוצרים".

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
אבי
7 months ago

כנראה שהאחים להב מזמן לא ביקרו בחנויות שלהם ולא קנו שם. הכי זולה ? תעשו לי טובה….

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
אבי
7 months ago

כנראה שהאחים להב מזמן לא ביקרו בחנויות שלהם ולא קנו שם. הכי זולה ? תעשו לי טובה….

דילוג לתוכן